כותרות אחרונות
Search

ביקונקט משיקה ה- H3 ANC – אוזניות מנטרלות רעשים – In Ear של B&O

Let’s play

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה דגמים נוספים של מוצרי השמע האיכותיים של מותג העל הדניPlay  B&O.

החברה משיקה את ה- H3 ANC (Active Noise Cancellation) האוזניות החדשות של B&O המנטרלות רעשים ומאפשרות ליהנות מחתימת הסאונד של Bang & Olufsen עם סינון רעשים מופעל או כבוי. הסאונד אותו חווים באוזניות הוא ישיר, מדויק ורב עוצמה – תוצאה של כוונון מקיף ועדין.

b&o 16

BeoPlay H3 ANC מיועד לחובבי המוסיקה, כך שהדגש באוזניות הוא של תהליך כוונון מדויק באיזון מושלם בין צליל, רעש ושקט. כך שניתן ליהנות מכל הפרטים היפים שיש למוזיקה להציע גם בסביבות רועשות, ללא צורך להגביר את עצמת הסאונד וללא הפרעה של ה- ANC לדיוק הצליל.

המיקרופונים על האוזניות מודדים את רעשי הסביבה מבחוץ, שולחים אותות ליחידת העיבוד הממוקמת ליד מחבר הטלפון, יחידת העיבוד מפענחת את המידע, ויוצרת תבנית קול הפוכה שמבטלת ביעילות חלקים קריטיים של הרעש החיצוני בזמן אמת.

b&o 15

הודות למשקל הנמוך, הנוחות והפונקציונליות של האוזניות הן בקלות משתלבות בחיי היומיום והופכות לחלק בלתי נפרד מהשגרה; הנסיעות, המנוחה בבית או מחוץ לבית בפעילות גופנית. בין אם לשימושי מוסיקה או דיבור בטלפון מהמיקרופון החוויה היא גם אינטואיטיבית וגם ללא טרחה.

b&o 13

האוזניות בנויות ממתכת קלה והן חזקות ועמידות בפני שריטות, ושומרות על משקל נמוך עד מאוד כדי להבטיח התאמה מהודקת ונוחה גם בכושר, בוצעו מחקרים משמעותיים בצורות ובקימורים של האוזן האנושית כדי לקבל את הגיאומטריה המתאימה ביותר. מתאמי אוזן רכים בגדלים שונים כלולים עם האוזניות כדי להבטיח התאמה מושלמת לכמעט כל צורה וגודל של אוזן  וכדי לייעל את הביצועים אקוסטיים.

b&o 14

הסוללה הנטענת בתוך יחידת ה- ANC מעניקה עד 20 שעות של הפעלה רצופה עם ביטול רעש פעיל מופעל. במידה והסוללה מתרוקנת זה לא אומר שהמוזיקה מפסיקה – ניתן עדיין ליהנות מהסאונד של B&O רק ללא ביטול פעיל של רעשי הסביבה.

ניתן להשיג: www.bandoplay.co.il

מחיר:  1090 ₪