כותרות אחרונות
Search

ביום שישי ה26.2 יתקיים במתחם הבזאר הטורקי בעכו פסטיבל עיצוב & קולינריה

פסטיבל לכל המשפחה

עיצוב & קולינריה  במתחם הבזאר הטורקי בעכו

יום שישי ה- 26.2 11:00-17:00

הכניסה חופשית

ביום שישי ה26.2 יתקיים במתחם הבזאר הטורקי בעכו פסטיבל עיצוב & קולינריה .   בין השעות 11:00-17:00 יתקיימו פעילויות רבות לאורך כלהשעות של אמנים יוצרים בחנויות השוק ,דוכני יצירה ועיצוב (בסמטה המרכזית וללא עלות).  שיא הפעילות צפוי להיות בשעה  15:00 אז תתקיים הופעה של להקת  GYPSYWAY– חגיגה של מוזיקה בסגנון צועני בלקני וסווינג (ברחבה המרכזית, הכניסה חופשית).

בנוסף, לכל הפעילויות ומתחם היצירה והאומנות ייהנו המבקרים מארבעת המסעדות האוטנטיות שכל אחת מציגה סוג אחר של מטבח השוכנות במתחם, 'סבידה' תוכלו לטעום מנות של דגים ופירות ים טריים לצד סלטים טריים, במסעדת 'מרקטו' של השף עומרי שחר תמצאו מסעדת שוק איטלקית, במסעדת 'קוקושקה' של גיל ושירה רודיטי, שהקים במתחם טאפאס בר קטן ומגניב עם תפריט גדול ומגוון ולכל אוהבי האוכל הים תיכוני-ערבי ייהנו במסעדת 'מעדל'ה' ממנות ים תיכוניות עם נגיעות מודרניות.

aco 2

בנוסף לקהל המשפחות מוצא סיור בתשלום בעלות של 15 ₪ לאדם, יוצאים בשעה 12:00 למסע צבעוני וססגוני לשוטט בקלילות ברחובותיה של עכו העתיקה. (בהרשמה מראש אצל טל לביא – 054-7792184)

הבזאר הטורקי שוכן בסמיכות לנמל עכו העתיק והשוק המקומי ומציע חוויה תרבותית קולינרית וארכיטקטונית. הבזאר מכונה גם " השוק הארוך" או " בזאר אל-ג'זאר", הינו מבנה מוארך בסגנון התקופה העות'מנית וממוקם צמוד לצדו האחורי, הדרומי, של המסגד הגדול של עכו – מסגד אל-ג'זאר. אורכו כ- 100 מטרים ו- 52 החנויות שבו היוו חלק ממתחם גדול שכלל גם את השוק החשוך. בשנת 2012 שוקם הבזאר ע"י קבוצת יזמים בשיתוף החברה הכלכלית לעכו. כיום הבזאר כולל מספר מסעדות אוטנטיות, חניות מזכרות, בית קפה ועוד.

הכניסה למתחם היא חופשית

 יום שישי ה-26.2 | 11:00-17:00

מתחם הבזאר הטורקי, עכו .