כותרות אחרונות
Search

בחודש האחרון נמכרו 5 דירות בפרויקט 'בוטיק הנביאים' בשווי של כ- 11 מיליון ₪

בחודש האחרון נמכרו 5 דירות בפרויקט  'בוטיק הנביאים' בשווי של כ- 11 מיליון ₪

בפרויקט היוקרה "בוטיק הנביאים" של חברת 'אזורים' דווח על 5 דירות של 2 ו-3 חדרים שנמכרו בחודש האחרון בסך כולל של 11 מיליון ₪

תקופת החגים הביאה עמה התחלות חדשות גם לרוכשים בפרויקט היוקרה "בוטיק הנביאים". חמש משפחות רכשו בחודש האחרון 5 דירות בפרויקט הירושלמי היוקרתי של חברת 'אזורים'.

בין היתר נמכרו  ארבע דירות של 2 חדרים בשטח של כ- 70מ"ר + מרפסת של 4 מ"ר אשר נמכרו במחיר ממוצע  של כ- 2.1 מ' ₪ לדירה. דירה נוספת של 3 חדרים בשטח של כ- 70 מ"ר + 4 מ"ר מרפסת בסכום של 2.4 מליון ₪. עם הדירות יקבלו הרוכשים גם מחסן וחניה פרטית בחניון התת קרקעי המפוקח 24/7 ע"י מצלמות אבטחה.

 

גם רוכשים אלו, בדומה לרבים אחרים בפרויקט, הם זוגות ישראלים המגיעים ממרכז הארץ שבאו "להגשים חלום של שנים רבות- לגור בלבה של עיר הבירה הירושלמית המרתקת".  

 הדמיות: סטודיו אנדו

הדמיות: סטודיו אנדו

רכישה זו ממשיכה את מגמת רוכשי הדירות המגיעים לפרויקט מכל רחבי הארץ, כשנראה כי גם כאן המניע העיקרי אשר הוביל לרכישת הדירה הוא לעזוב את ביתם הגדול שהפך לדבריהם ל"גדול מידי" בעקבות עזיבת ילדיהם, וכעת הם בחרו לשדרג עצמם לדירת בוטיק יוקרתית, במקום עליו חלמו תמיד, מרכז העיר ירושלים. אחד היתרונות של בוטיק הנביאים הינו המיקום המצוין, והגבוה יחסית, המבטיח נופים עוצרי נשימה של ירושלים במלוא הדרה, כשירושלים העתיקה והחדשה מתפרסות מולם כמו על כף היד. הר הבית והר הזיתים, יוצרים קשת נופית מרהיבה שאין שניה לה בכל העולם. הבניין עצמו מהווה פנינה אדריכלית בזכות עצמה.

 

במתחם עומדת להסתיים בניית מלון בוטיק קטן ואיכותי בקומות התחתונות עם 49 סוויטות מרווחות.  כמו כן המלון יעניק אופציה ייחודית לדיירי בוטיק הנביאים, וכשיגיעו הילדים והנכדים לביקור, יהיה היכן לשכן אותם.

המלון עתיד לכלול גם מסעדה שניתן יהיה לקבל בה שרות, ספא מצויד ומאובזר וכל שאר השירותים האופייניים לבית מלון. הבניין מוקף גן ירושלמי פרטי, עם חומת אבן מסביב, ובפנים עצים מצילים, מזרקה וספסלי ישיבה נוחים, חצר ירושלמית אותנטית, שמשתלבת היטב באווירה של העיר.    

 

הרכוש נרשם בטאבו ע"ש הרוכש, הואיל והקרקע שעליה ניצב בוטיק הנביאים – בניגוד לכל הקרקעות בסביבה, השייכות לכנסיות למיניהן – היא קרקע פרטית שנגאלה כבר לפני שנים בידי יהודים, דבר זה מעניק בטחון רב לרוכשים המחפשים לקנות בית איכותי מבלי להיות מופתעים מהתחייבויות כספיות נוספות בעוד כמה שנים.

 הדמיות: סטודיו אנדו

הדמיות: סטודיו אנדו

"מחמם את הלב לראות את עם ישראל במלוא הדרו מגיע לפרויקט המרהיב הזה ומתרגש מהמיקום, מהקרבה למרכז העיר, לשוק מחנה יהודה, למרכזי הבילוי והקניות ולבתי הכנסת ובעיקר לנוף עוצר הנשימה הנשקף מכל עבר", אומר מנחם שנדור, מנהל המכירות של חברת משגב המשווקת את הפרויקט. "חלק ניכר מהדירות נרכשו ע"י ישראליים,  כאשר גם אמריקאים וצרפתים רכשו דירות. המבינים באיכות הדיור מתקשים לוותר על היהלום הזה".

 

מנחם שנדור מדגיש שעדיין נותרו מספר דירות בבוטיק הנביאים, בגדלים של 66 ו-71 מ"ר (2 חדרים) +4 מ"ר מרפסת, 90 מ"ר (3 חדרים) +16 מ"ר מרפסת, 118 מ"ר (4 חדרים) +20 מ"ר מרפסת, 147 מ"ר (5 חדרים) +11 מ"ר מרפסת, ויש גם שני פנטהאוזים בקומה השביעית עם 555 מ"ר בנוי, עם 4 כיווני אוויר ושתי מרפסות של 92 מ"ר ו- 154 מ"ר, ומרפסת נוספת של 150 מ"ר מעל הדירה עם נוף מדהים להר הבית.

המחירים, פרט לפנטהאוזים, נעים בין 2.69  מיליון ₪ ל-6.107 מיליון ₪.