כותרות אחרונות
Search

בואו לשדרג את מראה המטבח שלכם עם רעיונות שאספה למענכם ג'יין מטלון-דריי, מנהלת השיווק ב"מדגל"

המטבח עייף, בלוי או משעמם? בואו לשדרג את מראה המטבח במגוון רעיונות נהדרים!

ג'יין מטלון-דריי, מנהלת השיווק ב"מדגל" מבית פלסאון, אספה שלל רעיונות וטיפים ממומחים בתחומים שונים

החלפת המטבח כולו היא ללא ספק הוצאה גדולה שאינה מסתכמת בקניית מטבח חדש בלבד, ומחייבת עבודות חשמל, אינסטלציה ועוד. כדי לרענן את מראה המטבח לא חייבים להחליף את המטבח, אפשר לעשות שינויים קטנים במראה הכללי שיעניקו לו לוק חדש ומרענן ויחסכו כסף רב.

צילום: יח"צ מדגל

דוגמאות נהדרות לחידוש המטבח !  

החלפת הברזים במטבח: ברז הוא אחד האביזרים הבולטים והמרכזיים במטבח. הוא אינו רק אביזר פרקטי להזרמת מים. חשוב לבחור ברז שיהיה איכותי ופונקציונלי לשימוש יום-יומי, וגם יפה, שיתאים לעיצוב של המטבח. עולם הברזים של היום מכיל מגוון רחב של דגמים ועיצובים שיכולים בקלות להעניק למטבח מראה חדש ומעוצב. להלן כמה דוגמאות של דגמים מיוחדים של "מדגל": ברז IFLOW יוקרתי המכיל טכנולוגיה מתקדמת של הפעלה ללא מגע כלל, וכך אפשר לשמור על הניקיון וההיגיינה וליהנות מנוחות מרבית בעבודה במטבח. בברז משולבות הפעלה מכנית והפעלה אלקטרונית והוא מוצע בעיצוב אלגנטי ויוקרתי ביותר. דגם ברז ייחודי נוסף של מדגל שאפשר להתאימו לצבעי המטבח הוא ברז "דנסר" מסדרת "מדגל ארט" המשלב עיצוב מטאלי וצבעוניות בחזית הברז. הברז מוצע בצבעים של אדום, אפור ושחור – כך שאפשר להתאימו לצבעי המטבח. כמו כן יש לו פייה ייחודית גמישה לנוחות השימוש. דגם ברז נוסף, מרהיב ופרקטי במיוחד, הוא דגם "גליל" המוצע בקו עיצוב ישר ואלגנטי, והוא כולל לחצן ייעודי לצד הפייה המאפשר לפתוח ולסגור את הברז בלחיצה קלה, בקלות ובנוחות, במינימום נגיעה בברז. הברז כולל גם ידית להפעלה רגילה – לפי הנוחות והצורך. זהו רק מקבץ קטן של דוגמאות של ברזים חדשים. למדגל ליין מרהיב ורחב נוסף של ברזים איכותיים במגוון עיצובים, בהם דגמים יוקרתיים מאיטליה במותג "מדיצ'י", המוצעים במגוון סגנונות עיצוב – מודרני, כפרי ועוד. המבחר גדול והבחירה לא פשוטה, אבל אין ספק שברז חדש יכול לתרום למראה חדש ומעוצב למטבח.

צילום: יח"צ מדגל

חידוש החזיתות והידיות של הארונות: רעיון נוסף לשדרוג מראה המטבח הוא לחדש את החזיתות של הארונות. אפשר לעשות זאת בצביעה של הארונות או בהדבקת טפטים. אפשר למצוא מגוון עיצובים של טפטים מקסימים שיעניקו למטבח מראה חדש לגמרי. כמו כן, לא תאמינו איזה הבדל עושה החלפה של הידיות בלבד. ידיות חדשות יכולות להפוך מטבח מיושן למודרני, או מטבח קר לחמים וכפרי. קיים בשוק מבחר גדול של ידיות במגוון עיצובים וממגוון חומרים: פלסטיק, ניקל, ברזל מעובד, ידיות משובצות באבנים דמויות קריסטל ועוד.

צילום: יח"צ מדגל

מדבקות לקרמיקה: דרך נוספת לחדש את מראה המטבח בעלות נמוכה היא בעזרת מדבקות PVC הנראות ממש כמו אריחי קרמיקה אמיתיים. אפשר לקשט באמצעותן את אריחי הקרמיקה במטבח, ולהדביקן על כל משטח חלק. אפשר למצוא בחנויות מדבקות במגוון רחב של עיצובים – בעיצוב אקלקטי של תל אביב בשנות ה-20, בסגנון עיצוב מודרני במראה פסיפס בגוונים קלאסיים של אפור, לבן ושחור ועוד.

צילום: יח"צ מדגל

אביזרים שיכניסו צבע ושמחה למטבח: אם המטבח שלכם הוא בעיצוב סתמי ומשעמם, אפשר פשוט לשדרג אותו על ידי הכנסת צבע – אפשר לצבוע את אחד הקירות במטבח, ולשלב אביזרים וכלים צבעוניים שיכניסו חיות למטבח, כגון מתקן מים צבעוני, טוסטר צבעוני, לצבוע את חזית המקרר, להוסיף עציצי תבלין שיכניסו אווירה ירוקה, אפשר גם להחליף את הטקסטיל – להוסיף וילון קטן לחלון המטבח,  מגבות מטבח עליזות, ריפודים חדשים לכיסאות המטבח ועוד.