כותרות אחרונות
Search

בדרך לחתונה עוצרים אצל "הסדרנית"

התחנה הראשונה בדרך לחתונה!

"הסדרנית" תעשה לכם סדר בכל שלבי תכנון האירוע, החל משלב ארגון החתונה, דרך שירות סידורי ישיבה וכלה בעמדת "סדרנית" במקום האירוע

להשלמת החוויה, אפליקציית TAKE A MOMENT תאפשר למוזמנים לצלם ולתעד את האירוע מנקודת מבטם, להקדיש ברכה ולהקרין בענק על מסכי האולם

סידורי החתונה מלחיצים אתכם? תנו לסדרנית לעזור. באתר "הסדרנית" תוכלו למצוא את הכלים המתקדמים ביותר לארגון האירוע, כדי שתוכלו ליהנות כל הדרך לחופה.

"הסדרנית" הינו אתר מותאם סלולר המלווה את המתחתנים בתהליך תכנון החתונה מיום ההצעה ועד יום החתונה ובזמן האירוע. בין שירותיה הבולטים של "הסדרנית" קיימים שלושת השירותים: מארגן חתונה, מערכת חכמה לאישורי הגעה ועמדות לקבלת מקום ישיבה. כמו כן, ניתן ליהנות באתר ממגזין אינטרנטי "הסדרנית"- עולם תוכן שלם הכולל כתבות, המלצות וטיפים בכל הקשור לתכנון החתונה, סיפורי כלות ועוד.

אתר "הסדרנית" נולד מתוך כוונה לספק לבעלי אירועים כלים מקוונים לתכנון החתונה – החל מניהול רשימות המוזמנים ועד לניהול תקציב, סידור שולחנות, ביצוע אישורי הגעה ועוד. כמו כן, "הסדרנית" מאפשר לרכוש ולחלוק ידע רב ולשתף את בעלי האירועים השונים בהחלטות, התלבטויות ודברים נוספים הקשורים לאירוע. בנוסף, מספקת "הסדרנית" שירותים טכנולוגיים מתקדמים לאירועים, כגון: החל מעמדה ממוחשבת לקבלת פני האורחים וכלה באפליקציית TakeAMoment המאפשרת לאורחים לצלם באמצעות הנייד שלהם תמונות ואלו מוצגות ישירות על מסכי ענק באולם עצמו. לאחר האירוע ניתן להפיק אלבום מהתמונות השונות שצולמו.

hsadrani, 1

פירוט שלושת השירותים העיקריים באתר "הסדרנית":

שירות "מארגן החתונה" – תכנון בקלות של אירוע מושלם:

"מארגן החתונה" הינו שירות חינמי המאפשר לעשות סדר בכל שלב בתכנון האירוע, החל מיום הצעת הנישואין ועד ליום החתונה. ניתן באמצעותו לתכנן את כל מרכיבי החתונה, החל מרשימת משימות, ניהול רשימת מוזמנים, ניהול תקציב, סידור שולחנות, קבלת תזכורות למייל ועוד.

אחד מיתרונות שירות "מארגן החתונה"- בעת שהזוג מזין את עלויות הספקים השונים בהם יש לו צורך בארגון החתונה (שמלה, צלם, אולם ועוד), ניתן לראות בצד המסך את העלויות הממוצעות ששאר המשתמשים הזינו, ובכך לקבל אינדיקציה האם הספק שנבחר משתלם מבחינה כספית.

שירות "אישורי הגעה" – לדעת מראש מי מגיע:

אין צורך לבזבז זמן ואנרגיה על טלפונים לכל המוזמנים. "אישורי הגעה" הינו שירות חכם ונוח של הסדרנית, המאפשר לברר בקלות מי מגיע ולהיערך בהתאם. באמצעות שירות זה, ניתן להפיץ הודעת SMS לכלל המוזמנים, בה הם מתבקשים להחזיר הודעה עם מספר המוזמנים המגיע לאירוע. כאשר המוזמנים עונים, ההודעה מגיעה למערכת "הסדרנית", מנותחת באופן אוטומטי ומתעדכנת ישירות ברשימות המוזמנים של המשתמש. השירות מאפשר לזוג המתחתן לדעת מבעוד מועד כיצד להיערך לאירוע מבחינת כמות המוזמנים וסידורי הישיבה.

עמדת "סדרנית" במקום האירוע – שליטה מלאה בפתיחת השולחנות:

עמדת הסדרנית הינה עמדה אשר מוצבת בקבלת הפנים של האירוע יחד עם דייל/ת מטעם "הסדרנית" ומנפיקה פתקית הושבה עבור כל מוזמן שמגיע לאירוע. כדי למנוע פתיחה של שולחנות מיותרים, העמדה מאפשרת לבעלי האירוע לצפות בזמן אמת, בכל רגע נתון, כמה אנשים הגיעו, איפה הם יושבים, אילו שולחנות מלאים וכמה מקומות פנויים יש בכל שולחן. דבר זה מאפשר לבעלי האירוע חיסכון של עלויות לא מתוכננות עקב פתיחת שולחנות רזרבה ללא צורך.

כמו כן, זוגות מתחתנים רבים מצאו שירות זה יעיל בתזמון הכניסה לחופה. לפי אישורי ההגעה הם ידעו האם להמתין עד להגעתו של בן משפחה או מקורב אחר, שלא יפספס את הרגע המקודש.

אפליקציית TAKE A MOMENT

להשלמת החוויה, אפליקציית TAKE A MOMENT תאפשר למוזמנים לתעד את כל הרגעים שאסור לפספס. המוזמנים יוכלו לצלם בעצמם את האירוע מנקודת מבטם ולהקדיש ברכות במלל לזוג המתחתן. התמונות והברכות יוקרנו אונליין על מסכי ענק המוצבים באולם. בנוסף, בסיום האירוע הזוג יקבל את התמונות מצד המוזמנים ויוכל לנצור את החוויה.

אילן סויסה, מנהל חברת "הסדרנית": "הסדרנית" הינה פלטפורמה רחבה המאפשרת לתכנן כל סוג של אירוע – החל מתכנון חתונה, כנסים עסקיים, בר/ בת מצווה, בריתות ועוד, תוך כדי הענקת שירות של ליווי צמוד של נציגים מטעמינו בכל שלבי התכנון האירוע. הקמנו את השירות מתוך הקשבה לרחשי הסביבה והמודעות לביקוש מצד הצרכן לשירות קל, נוח-לתפעול וחוויתי. אנו יודעים כי קיום אירוע עלול לגרום להרבה לחצים מצד החוגגים, כמו גם תכנון לקוי של אירוע עלול לגרום לעלויות כספיות גבוהות. שירות "הסדרנית" בא להעניק לכם את השקט הזה".

לקראת עונת החתונות אתר "הסדרנית" מציע חבילות משתלמות במיוחד:

חבילה של 2 עמדות "סדרנית" באירוע + 2 דיילות + אישורי הגעה בהודעות ובשיחות טלפון + גישה חינם לאפליקציית TAKE A MOMENT – החל מ 1690 ₪

*לנרשמים לשירות "הסדרנית", הורדת אפליקציית TAKE A MOMENT והשימוש בה – חינם (שוויה ללא חבילה- 450 ₪).

המבצע תקף עד סוף חודש יוני 2016.

לרישום לאתר הסדרנית (אתר מותאם סלולר)- http://www.sadranit.co.il/