כותרות אחרונות
Search

אתר האינטרנט סיטון ימכור אונליין תוספי תזונה וויטמינים של "אלטמן", "שקד" ו"תבל"

אתר סיטון ימכור אונליין תוספי תזונה וויטמינים

חברת סיטון, המתמחה במכירה דיגיטלית של מוצרי מזון, מתרחבת ופותחת קטגוריה חדשה- תוספי תזונה וויטמינים של המותגים אלטמן ושקד תבל. מדובר בצעד משמעותי עבור החברה שהוקמה לפני כשנתיים. באמצעות אתר החברה או האפליקציה ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרי מזון וצריכה ביתיים במחירים אטרקטיביים יותר מרשתות השיווק והפארם ולקבלם עם שליח עד הבית .

הילה בן דוד, מנהלת השיווק של סיטון: "סיטון הינה רשת המזון הדיגיטלית היחידה בישראל שתשווק מגוון רחב של תוספי תזונה וויטמינים און ליין. תוספי תזונה וויטמינים הינם חלק מסל הקניות הקבוע של צרכנים רבים וכעת יוכלו לקנותם בקלות באמצעות האפליקציה או האתר מבלי לצאת מהבית, ובמחירים אטרקטיביים ביותר".

התרחבות סיטון לקטגוריה של תוספי תזונה וויטמנים עם החברות אלטמן ושקד תבל (צנטרום) ימצב את האתר כרשת המזון היחידה בישראל המוכרת תוספי תזונה וויטמינים אונליין. היתרונות בהזמנה אונליין היא שאין צורך ללכת במיוחד לחנויות הפארם ובתי המרקחת ולעמוד בתור, בנוסף, המחירים בסיטון יהיו תחרותיים לאלו המוצעים בשוק.

curcum 1

בין המוצרים של אלטמן ושקד תבל שימכרו דרך האתר ניתן למצוא מתחם שלם אשר מציע את מובילי המכר: מגה גלופלקס, אלספה, כורכום, סדרת ילדים-יומי, פרוביוטיקה, ויטמין C , צנטרום ועוד.

באתר ניתן למצוא למעלה מ 60 מוצרים שונים, המובילים של הקטגוריה, וההיצע עוד יורחב בעתיד בהתאם  לביקוש הלקוחות.