כותרות אחרונות
Search

אתניקס בהופעה חיה ומיוחדת למען האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, יום שלישי, ה- 24.5.16 חוות רונית

אתניקס בהופעה חיה ומיוחדת למען האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל

ביום שלישי, ה- 24.5.16 החל מהשעה 19:30 תקיים האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, את ערב הגאלה השנתי בחוות רונית לטובת גיוס כספים למחקר ושיפור איכות חייהם של כ- 50,000 החולים המתמודדים עם סוכרת נעורים (סוג 1) בישראל.

מלבד הופעה מרהיבה של להקת אתניקס אשר תסחוף את קהל המשתתפים, הערב יעסוק בהתמודדות הייחודית של ילדים הסובלים ממחלת הסוכרת מסוג 1 לעומת ילדים אחרים בני גילם. בעוד ילדים חולמים להיות שחקנים, זמרים ופוליטיקאים, ילדים סוכרתיים חולמים שיימצא מרפא למחלת הסוכרת, וזאת בכדי שלא יצטרכו להתמודד עמה לאורך כל שנות חייהם.

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) חרטה על דגלה לפעול למען קידום האינטרסים והזכויות של החולים בפני גופים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים. האגודה הינה שלוחה של הקרן העולמית JDRF, העוסקת בקידום המחקר בנושא סוכרת סוג 1. האגודה מובילה את חוד חנית המחקר בארץ, והשקיעה למעלה מ-90 מיליון שקלים במחקר, מתוך נחישות למצוא מרפא למחלת הסוכרת ולקדם את שיפור איכות החיים של החולים במחלה. בין הישגיה המרשימים: הכנסת משאבות אינסולין מתקדמות ומכשיר מד הסוכר הרציף לסל הבריאות, הקמת מרפאות סוכרת נעורים לילדים, עיגון הסדרי סייעות בחקיקה לילדים סוכרתיים בגילאי 3-9 בבתי הספר, ועוד.

galas 1

מדי יעקבזון, מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל: "כמו בכל שנה, אנו נרגשים לקיים את ערב הגאלה השנתי של האגודה, שכל מטרתו הינה גיוס כספים למען עתידם של ציבור הסוכרתיים בארץ. בתקופה בה התמיכה הממשלתית באגודה הצטמצמה פלאים, חשיבותם של התורמים לדרך גדלה לאין ערוך. אני מברכת וגאה במסורת ארוכת שנים זו המאפשרת לנו אוויר לנשימה בקיום הפעילויות למען הסוכרתיים, ומודה לכל השותפים החשובים של האגודה המלווים אותה לאורך הדרך."

האירוע יתקיים ביום שלישי, ה- 24.5.16 בחוות רונית החל מהשעה 19:30 להרשמה ורכישת כרטיסים- טלפון: 03-5160171 או במייל- dana@jdrf.org.il