כותרות אחרונות
Search

ארנה הרצליה עולה על הגל ומספקת התנסות גלישה חינמית של "האקדמיה לגלישה"

HELLO SUMMER  יוני בארנה הרצליה:

ארנה הרצליה עולה על הגל ומספקת התנסות גלישה חינמית של "האקדמיה לגלישה"

 

ARENA SURF TIME – פעילות גלישה חינמית לגילאי 7 ומעלה בשיתוף האקדמיה לגלישה. הפנינג תחנות בים ובחוף במתחם חוף מוצל הכולל עמדת שתייה ועמדת חכם בשמש, בו יועמד ציוד גלישה, גלשנים וסאפים וציוד נלווה: סקטבורדים, משחקי מים, אינדובורד, זאת  ברישום מראש.

 

לחברת האקדמיה לגלישה ניסיון של מעל ל 15 שנה בניהול והדרכת קייטנות גלישה. הסדנה מעניקה הזדמנות מצוינת לטבילת מים ראשונה –  לחשוף  את ילדיכם לעולם הגלישה, לאפשר להם טעימה של ענף הספורט המיוחד הזה.

 

החשיבות של פעילות גופנית כבר מוכרת וידועה – על מנת ליצור איזון אנרגטי אצל ילדיכם, חשוב לדאוג שהם יעסקו בפעילות גופנית באופן קבוע. גם המודעות ליתרונות של הגלישה גדלה מאוד. מדריכי האקדמיה לגלישה מביאים עימם ניסיון אישי כספורטאים תחרותיים לשעבר בגלישה ובשייט וכמדריכים מנוסים שגידלו מאות ילדים בחינוך ימי.  הגלישה מעניקה לילדים תכונות מחזקות ברמה הפיזית והן ברמה המנטלית.

צילום: יח"צ

המיומנויות הפיזיות שמחזקים בגלישה:

  • עבודה על יציבה נכונה וחיזוק שרירי הליבה לטובת עמידה יציבה על הגלשן.

  • שיפור גמישות הגוף החשובה לתרגילי גלישה מתקדמים.

  • חיזוק פלג הגוף העליון לשיפור יכולת החתירה – החתירה מביאה אותנו לאזור שבירת הגלים אליו אנו "עולים" על-מנת לתפוס את הגלים.

  • חיזוק פלג הגוף התחתון- רגליים חזקות יאפשרו את העמידה על הגלשן – העמידה על הגלשן דומה מאוד לעמידת "סקווט" המצריכה שרירי רגליים חזקים.

 

העיסוק בגלישה הוא מתנה ברמה המנטלית, לכל החיים, באחריות

  • ספורט דינמי – ספורט הגלישה הוא ספורט מאוד דינמי המצריך רמת ריכוז וקשב גבוהה. זהו לא ספורט שאפשר לעסוק בו "על אוטומט" וללא מיקוד תשומת הלב. הים משתנה כל יום ומביא איתו גלים חדשים. הגולש צריך להתבונן בתנודות הים ולזהות את ההזדמנות שלו לתפוס גל טוב.

  • העזה ונחישות – הגל מגיע. יכול להיות שזה יהיה ה-גל של היום  שיוביל לצעקות התרגשות ואושר ויכול להיות שיוביל לנפילה. אם לא ננסה לא נדע. מה שבטוח כדאי לתת את המקסימום כדי להשיג את התחושה המדהימה של הישגיות והצלחה!

  • חישוב מסלול מחדש – הגלישה דורשת ערנות מתמדת ותגובה לפי מה שמתרחש באותו רגע בים. לצלול מתחת לגל שמגיע? לתפוס אותו? האם בצד ימין של הגלים הים רגוע יותר? בצד שמאל יש ריף. הגולש חייב להיות ערני ולפעול טקטית ואסטרטגית בו זמנית ובכל רגע נתון.

  • כאן ועכשיו – הגלישה דורשת מאיתנו להיות נוכחים כאן ועכשיו. הנוכחות הזאת אינה לרגע, או לדקות אלא למספר שעות. חווית גלישה עוצמתית ומדויקת דורשת מהגולש ריכוז, ערנות ודריכות מחד ורוגע, זרימה ושלווה פנימית מאידך.

  • ביטחון – העיסוק בגלישה, האחריות האישית על הציוד, ההשתייכות לקבוצת חניכים ובעיקר ההתמודדות עם הים מעצימה את תחושת הביטחון האישי של הגולש בכל תחומי החיים.

 

 ARENA SURF TIME פעילות חינמית המתאימה לילדים בגילאי 7 ומעלה

ותתקיים בימי חמישי לאורך חודש יוני בתאריכים: 15/6, 22/6, 29/6

בין השעות 16:00-18:30

הסדנא תצא ממתחם ארנה רחוב השונית 2 הרצליה קומה 1

**חובת הרשמה מוקדמת בטלפון: 09-9589199**

פרטים נוספים בפייסבוק ארנה הרצליה: https://he-il.facebook.com/arenamall