כותרות אחרונות
Search

ארונות ריביירה מציגים:ארונות מעוצבים ופתרונות אחסון לקיץ

ארונות ריביירה מציגים:
ארונות מעוצבים ופתרונות אחסון לקיץ

עונת הקיץ מתאפיינת בהרבה בגדים אבל מאוד קטנים: בגדי ים, גופיות, שמלות, כובעים סנדלים, כפכפים, מטפחות ובעיקר המון המון אקססוריז צבעוניים. טל וולנסקי מעצבת הבית של ארונות ריביירה מספקת לנו טיפים ומגוון פתרונות אחסון סופר מדליקים וחדשניים שיעשו לנו סדר בארון ובראש….

riviera 2

צילום ישראל כהן

פתרונות האחסון של ריביירה וורסטיליים ומתאימים לעונת הקיץ והחורף, כל שנדרש זה להבין מה יהיה הכי נוח עבורכם ולסדר את המדפים בהתאם.

מגירת אלומיניום נשלפת תשמש בחורף לצעיפים וגרביים ואילו בקיץ תהיה אידיאלית למטפחות, בגדי ים או בכלל כמגירת אביזרי ים שכזו.

מגירת נעלים הבנויה משני משולשים הנפתחים בנפרד ומכילים מוטות להנחת הנעליים בצורה מסודרת, נגישה ונוחה, מהוות גם הן פתרון אחסון אידיאלי המאפשר ארגון הנעליים באופן שקל לראות אותן, לבחור ולהתאים לבגדים מבלי ליצור בלאגן.

riviera 3

צילום ישראל כהן

מגירת המטפחות המחולקת לתאים תתאים גם לגברים לעניבות ולפפיונים, חגורות וגרביים וגם תהיה מצויינת לנשים לבגדים, תכשיטים ואקססוריז קטנים.

מתקנים אלו כולם מיובאים מאיטליה ומיוצרים בסטנדרטים גבוהים של איכות ועמידות, בעלי טריקה שקטה וקלה לתפעול. מסכמת וולנסקי.

riviera 5

צילום ישראל כהן

מגירת אלומיניום נשלפות תוצרת איטליה – לפריטים הקטנים שתמיד נחבאים. לצד מתקן נעליים נגיש ומדף סלסלות לארגון וסדר.

לצד עיצוב הפנים של הארונות, מגישה ריביירה קולקציית קיץ צבעונית ועדכנית של ארונות משרביה בצבעי ים, כגון: ירוק, כחול וצהוב שימשי, ארונות עם מבחר הדפסים קייצים  ורעננים של נוף ים ואפילו ארון "fairy tail" של נסיכות עליהם הדפס של מגוון אקססוריז צבעוניים שבנות אוהבות…

riviera 4

צילום: גלעד רדט

הדפסה על זכוכית בהתאמה אישית /  סדרת מדיצי. דגם פירנצה. החל מ 8990 שח. ארונות ריביירה טל 1700700313. אתר www.riviera.co.il צילום ישראל כהן  (3

 מגירת מטפחות או בגדי ים ומגירת סנדלים וכפכפים עם חלוקה מעוצבת נגישה ומדליקה.  ארונות ריביירה.

riviera 6

צילום: גלעד רדט

 ארונות ריביירה טל. 1700700313. אתר www.riviera.co.i