כותרות אחרונות
Search

ארוחת הבוקר הטובה בארץ מוגשת באהבה רבה בקפה נמרוד בנמל תל אביב

לא חייבים להרחיק עד הצפון הרחוק כדי ליהנות מאווירה גלילית מטריפה,  אפשר וכדאי  פשוט להגיע לבר-מסעדה "קפה נמרוד" בנמל תל אביב ולחשוב ולהרגיש כאילו הגעתם לראש פינה. הצבע הירוק של הפטיו, הצבע הכחול של הים  הניבט כמעט מכל פינה, הבריזה הטופחת על הפנים בנועם, הצלילים העדינים הבוקעים מפעמוני הרוח, שקשוק הצלחות… מסורת קולינארית מפנקת של ארוחת בוקר גלילית במרכזה לחמים, ריבות,  וקינוחים תוצרת בית, מתמזגים יחד בהרמוניה  מופלאה לחוויה קולינרית משכרת חושים, המביאה את ראש פינה הגלילית אל לב תל אביב. לתשומת ליבם של האורחים, כאשר נהיה קצת קריר בחוץ וגם בפנים, דואגים המלצרים לאורחים ומציעים להם  צעיפים מחממים. המקום לא כשר מאחר ופתוח בשבת.

קפה נמרוד הוקם ע"י אהוד שגב (זמר, מלחין ויוצר) ודוד אייל (מסעדן) שניהם תושבי ראש פינה לשעבר, שחברו יחד  להקמת מיזם קולינארי מדהים לזכרו של נמרוד שגב (אחיו של אהוד) שנפל במלחמת לבנון השנייה. הרוח המנשבת מאחורי הקונספט הייחודי של המסעדה היא שתי אהבות גדולות שהיו לנמרוד: ראש פינה  שם גדל ונמל תל אביב, בו נהג לבלות עם משפחתו לאחר המעבר לאזור המרכז.

knimrod 15

דוד אייל מסעדן עם נשמה – מבעלי קפה נמרוד

התפריט מגוון מאוד, והלחמים, הריבות והקינוחים נעשים במקום על ידי שף הבית. גאוות המקום הן ארוחות הבוקר הגליליות, שהן פינוק אמיתי ובניגוד לרוב בתי הקפה והמסעדות בארץ, הן מוגשות לאורך כל היום.

knimrod 5

ארוחת בוקר גלילית מפנקת

knimrod 10

בקפה נמרוד לא מגישים רק ארוחות בוקר כיד המלך, במהלך כל היום ובעיקר בצהרים ובערב ניתן להזמין מנות מגוונת וטעימות להפליא, החל ממנות ראשונות, דרך מנות עיקריות מקוריות ומושקעות…והדובדבן שבקצפת – הקינוחים המושקעים שכולם נעשים במקום על ידי שף הבית.

knimrod 1

סלט ירוק על חסה, בצל ועגבניות שרי

knimrod 4

סלט "קפרזה" עגבניות שרי עטורות בגבינה

knimrod 11

knimrod 2

knimrod 17

פטריק – אחראי משמרת ומלצר נותן לך הרגשה כאילו הוא מארח אותך בביתו

משלים את החוויה הנפלאה של השהייה בבית הקפה נמרוד הוא השירות המושלם של צוות המלצרים המקצועי והאדיב שעושה כל שניתן כדי לפנק ולרצות את הסועדים. משיחה עם דוד אייל מבעלי המקום עולה כי רוב העובדים בקפה נמרוד הם בעלי וותק שהפכו כבר מזמן לחלק מהמשפחה.

knimrod 16

אסף – מלצר עם נשמה

knimrod 14

knimrod 3

 

המבורגר טבעוני

knimrod 13

קפה נמרוד, מיזם קולינארי מדהים לזכרו של נמרוד שגב (אחיו של אהוד) שנפל במלחמת לבנון השנייה. הרוח המנשבת מאחורי הקונספט הייחודי של המסעדה היא שתי אהבות גדולות שהיו לנמרוד: ראש פינה  שם גדל ונמל תל אביב בו נהג לבלות עם משפחתו לאחר המעבר לאזור המרכז.

קפה נמרוד… אכן מצליח לייצג נאמנה את דמותו ומהותו של נמרוד…"החיים הטובים".

knimrod 9

מבנה: האנגר 8

טלפון: 077-2133007

פקס: 054-4772995

שעות פתיחה:עד לקוח אחרון מ 8 בבוקר