כותרות אחרונות
Search

ארגון בוגרי חיל האויר משיק תוכנית ייחודית לסטארט-אפים ומעניק תמיכה, ליווי וסיוע בשווי כרבע מיליון ש"ח

האם בוגרי חיל האוויר ישיגו את 8200 !?

ארגון בוגרי חיל האוויר משיק תוכנית ייחודית לסטארט-אפים  ומעניק תמיכה, ליווי וסיוע בשווי כרבע מיליון ש"ח

ארגון בוגרי חיל האוויר משיק תוכנית ליווי לסטארט-אפים ומקיים תחרות לבוגרי החיל שתעניק ליווי מקצועי ותמיכה בשווי כרבע מיליון שקלים לחברה הזוכה. המטרה: ליצור אדן זינוק משמעותי לסטארט אפים

אירוע הגמר של התחרות יערך במסגרת ה- IAF Connect ביום א', 3.7.16, בשעה 18:00 בבית חיל האוויר, ז'בוטינסקי 15, הרצליה

ארגון בוגרי חיל האוויר משיק תכנית ייחודית לסטרטאפים ומקיים במסגרת כנס IAF Connect את תחרות הסטארט-אפים הראשונה של החיל. המטרה, ליצור אדן זינוק שיאפשר לבוגרי החיל להשתלב במהירות ולהוביל את עולם הסטארטאפים הישראלי.

מפקד חיל האוויר לשעבר, אלוף במיל' אליעזר שקדי: "בוגרי חיל האוויר הם קבוצה מיוחדת במינה של אנשים בעלי ניסיון בתחום הטכנולוגי. אנחנו רוצים להביא את הרוח המיוחדת של חיל האוויר גם לתחום זה ולאפשר לבוגרים שלנו לעלות על הנתיב המהיר לעולם העסקים".

החברות המתחרות ייהנו ממנטורינג של בכירי תעשיית הון הסיכון בישראל בהם חמי פרס, ד"ר שלמה קאליש, קובי ריכטר ואיתן סטיבה. בצוות השופטים של התחרות, חברים מפקד חיל האוויר לשעבר אלוף במיל' אליעזר שקדי, נשיא חטיבת הביטחון במטריקס אלוף משנה במיל' ד"ר אביאם סלע, מנכ"ל סוסה ישראל עוזי שפר ובכירים נוספים בחיל האוויר.

תחרות הסטארט-אפים נערכת בקרב חברות שבראשן עומדים בוגרי החיל ומשתתפות בה 20 חברות העוסקות בתחומים מגוונים ובהם; בינה מלכותית, אבטחת מידע, מסחר אלקטרוני, בריאות, כלכלה שיתופית ועוד. בין החברות אשר הגישו את מועמדותן ניתן למצוא את Paybox, האפליקציה הישראלית המדוברת אשר מאפשרת לבצע קנייה קבוצתית ו- Gemon, חברה העוסקת בגיימיפיקציה של מוצרי שיקום. 

בתחרות יבחנו החברות על פי פרמטרים של חדשנות, פוטנציאל שוק, יצירת ערך והשפעה על החברה. הסטארט-אפ המנצח, ייהנה מחבילת פרסים בשווי כרבע מיליון שקלים, הכוללת תמיכה בינלאומית מטעם קרן 1776 האמריקאית וכרטיס כניסה לתכניות התמיכה של הקרן באחת מחממות הסטארטאפים המיוחדות בארה"ב.

כמו כן באירוע יתקיים יריד התעסוקה  השנתי של ארגון בוגרי חיל האויר, בהשתתפות עשרות חברות היי טק מובילות וגורמים ביטחוניים, בהן המוסד, Gett, אלביט, EMC, רפאל, Veridis, ויאולה, ארונאוטיקס, אל על, מטריקס, אלקטרה וחיל האויר, אשר יציעו לבאי הכנס למעלה מ-1,200 משרות.

iaf 1

ארגון בוגרי חיל האוויר הינו הזרוע הצעירה והמתחדשת של עמותת חיל האוויר. הארגון מספק לבוגריו פלטפורמה לנטוורקינג ושיתופי פעולה חברתיים-מקצועיים, רשת קשרים ענפה, הזדמנויות לפיתוח וליווי מקצועי, סיוע והשתלבות בעולם התעסוקה, חיבור למנטורים מובילים יוצאי חיל האוויר, תוכנית תמיכה בסטארטפים, תכניות התמחות, הרצאות העשרה, הענקת כלים עסקיים-מקצועיים וכן פלטפורמה להתנדבות והשפעה על קהילת הבוגרים והחברה בישראל.