כותרות אחרונות
Search

אפסון משיקה בתערוכת FESPA Digital 2016 4 מדפסות SureColor בפורמט רחב להדפסת חומרי פרסום, שילוט, טפטים ותצוגות – בצריכת דיו נמוכה במיוחד

 

חברת אפסון תציג בתערוכת Fespa Digital שתפתח ב-8 במרץ 2016 באמסטרדם, קו חדש של מדפסות הזרקת דיו בפורמט רחב (״64) המצויידות בטכנולוגיית dye-sublimation. המדפסות מיועדות להפקה והדפסה איכותית במיוחד של מגוון מוצרי פרסום ותצוגה, על מבחר רחב של חומרים.

epson 18

צילום: יח"צ

SureColor SC-P20000 עושה שימוש ב-UltraChrome Pro 10-colour מפגינה מהירויות הדפסה של עד 17.5sqm/hr. המדפסת אידיאלית להפקה של שילוט באיכות גבוהה לנקודות מכירה, שלטי חוצות או פנים בריצות קצרות, תצוגות לתערוכות, חומרי פרסום ותמונות בקנה מידה גדול. המדפסת מגיעה עם ראש הדפסה חדש PrecisionCore MicroTFP להפקת תוצאות מרשימות במיוחד ברזולוציה של 24001200X dpi. מדפסות נוספת בקו זה הן מדפסת עשרה צבעים, ה-80610SureColor SC-S, ה-60610SureColor SC-S, מדפסת מהירה CMYK x 2 ומדפסת 4 הצבעים  40610SureColor SC-S.

המדפסות החדשות עושות שימוש בדיו החדש UltraChrome GS3, שנותן לחברות אפשרות בחירה בהדפסה של 4-10 צבעים (כולל לבן וצבע מטאלי). הדיו אידיאלי לשימושים רבים ובהם הפקת שלטים מוארים, חומרי תצוגה, שילוט למכוניות, טפטים והדפסות קנווס של תמונות במהירויות של עד 95.3sqm/hr. לדברי דניאל בן מויאל, מנהל שיווק מוצרי הדפסה בפורמט רחב באפסון ישראל, בין היתרונות המושגים בקו המוצרים החדש, מעבר למהירות ולאיכות ההדפסה הגבוהה, המשתמשים יוכלו להרגיש מיד בחסכון הכספי, הן בשל מחירו הנמוך משמעותית של הדיו והן בשל העובדה שהמדפסות צורכות פחות דיו. ״עלות ההפקה במכונות החדשות מהווה שיפור משמעותי בהשוואה למדפסות אחרות לצרכים דומים בשוק״, אומר בן מויאל.

epson 17

צילום: יח"צ

עבור תעשיית הטקסטיל תדגים אפסון בתערוכה את ה- SureColor SC-F7200 ואת ה-SC-F6200, המיועדות להדפסה איכותית על בגדים, שילוט ״רך״, מוצרי ספורט ומגוון מוצרי טקסטיל לבית. כן ניתן להדפיס באמצעותה על משטחי תלת מימד קשים לטובת הפקה של מוצרי פרסום.

״בתערוכה נדגים גמישות רבה, ביצועים מרשימים איכויות ותועלות רבות ללקוחות שלנו״, אומר בן מויאל. ״אנו נציג לחברות העוסקות בהדפסה לא רק כיצד הן יכולות להרחיב את טווח המוצרים שהן יכולות להדפיס עבור לקוחותיהן, אלא גם כיצד להגדיל את יכולות ההפקה ולמקסם רווחים״.

אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.