כותרות אחרונות
Search

אפליקציית החניה "סלופארק" יוצאת במבצע לחודשי הקיץ – יולי-אוגוסט: חניה חינם בעיר אילת בימי שלישי ושישי

במיוחד לחופשה המשפחתית באילת:

אפליקציית החניה "סלופארק" יוצאת במבצע לחודשי הקיץ – יולי-אוגוסט: חניה חינם בעיר אילת בימי שלישי ושישי

ההטבה תהיה זמינה החל מתאריך 24 ליולי (ו') ועד תאריך 31 לאוגוסט (ב') בכל רחבי העיר אילת

חברת 'סלופארק'- המספקת שירותי תשלום עבור החניה בכחול לבן בכל הארץ ובמבחר חניונים , משיקה הטבה ייחודית לתושבי אילת ומבקרי העיר שיצטרפו לשירות: חניה חינם ברחבי העיר בכל יום שלישי ושישי במהלך חודשים יולי – אוגוסט. מטרת המבצע היא לאפשר לכלל הנופשים באילת ליהנות מההטבה: בין אם הם מגיעים בתחילת השבוע ובין אם בסופו.

המבצע הנוכחי מגיע לאחר שסלופארק פעלה לפתיחת שוק החניה הסלולארית לתחרות, והשלימה פריסתה בכלל הרשויות בישראל. עם פתיחת השוק לתחרות 'סלופארק' פעלה מידית להורדת המחירים לנהגים, בין היתר בכך שביטלה את עמלת ההפעלה שהייתה נהוגה עד אז בכל שימוש דרך האפליקציה. בראשית חודש יוני השיקה החברה את האפליקציה החדשה שלה שכוללת בתוכה מספר חידושים טכנולוגיים פורצי דרך כגון: דיוק זמני התראות בעזיבת מקום החניה, התאמה אוטומטית של החניה לבעל תו תושב, הצגת היסטוריית החניה לבקרה ויצירת פרופיל אישי עם תמונה לכל רכב – פיתוח אשר יחסוך בדוחות חניה לאלו אשר מחזיקים במספר רכבים. בנוסף, לראשונה בישראל, לצד מפת החניונים הזמינים באזור זמינה גם אפשרות הניווט אליהם.

מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק: "על מנת לאפשר חופשה נעימה יותר סלופארק מציעה הטבה משמעותית לכל המצטרפים החדשים לשירותיה. מבצע זה הוא רק ההתחלה ואנחנו מתחייבים כי נמשיך במגמת שיפור ושדרוג השירות ללקוחותינו תוך שימת דגש על איכות השירות ופתרונות טכנולוגיים חדשניים".

סלופארק טכנולוגיות בע"מ קמה בשנת 2004 והיא החברה הישראלית הראשונה בישראל ובעולם שהשיקה מערכת מתקדמת לחניה באמצעות הסלולר, המאפשרת למאות אלפי לקוחותיה להחנות את רכבם ולהפעיל את החניה באמצעות הטלפון הסלולארי.