כותרות אחרונות
Search

אנשי/ות עסקים, אנשי/ות תקשורת וחברים רבים הגיעו למרכז הירידים בת"א לצפות בתצוגת אופנה מרהיבה לאביב – קיץ 2017 שהשיק בית האופנה "גולברי"

בתמונה:האחים יעקב דוד ומשה גולברי –  צילום: אסף לב

תצוגת אופנה מרהיבה של המותג "גולברי" 
אביב-קיץ 2017

מי הגיע לתצוגת אופנת הקיץ של גולברי ?

מי נשאר להופעה של להקת טיפסק ?

את ערב  יום ראשון  (12.2) סגרו שלל אנשי/ות עסקים, אנשי תקשורת וחברים בתצוגת אופנה מרהיבה אביב-קיץ 2017 שהשיק בית האופנה  "גולברי", בביתן 2 במרכז הירידים בתל-אביב.

המארחים: דוד, משה ויעקב גולברי ארחו כ 1,500 איש בהם: פוליטיקאים, בכירי המשק,  אושיות אופנה, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל, שנהנו  מקוקטייל משובח, תצוגת אופנה מרהיבה שנפתחה  ע"י פרזנטורית הבית של גולברי, אסתי גינסבורג ואחריה 45  דוגמניות שצעדו על מסלול שעוצב בהשראת הקולקציה הצבעוניות ולקינוח מלבד המתוקים, הופעה מרעננת של להקת "טיפקס".

האחים יעקב דוד ומשה גולברי עם הפרזנטורית אסתי גינזבורג – צילום: אסף לב

את הערב הנחתה בחן רב לירון ויצמן (ערב טוב עם גיא פינס) שאמרה: "אנו רגילים לפתוח את העונה של במופע מרהיב באמפיתאטרון בקיסריה עם התצוגה המסורתית של גולברי בשילוב הופעת אורח, אך לראשונה גולברי פותחת את הקיץ  באירוע חגיגי בתל-אביב עם  תצוגת ראווה  והופעה מלאה של להקת טיפקס".

מיד עם סיום התצוגה, עלתה להקת טיפקס בניצוחו של קובי עוז למופע מלא והקהל רקד עד חצות…המשיך לריקודים עד השעות הקטנות של הלילה….

הגיעו לצפות בקולקציה החדשה ובמופע החדש של טיפקס: השר איוב קרא, יונה פוגל ורעייתו חני,  אבי לוי – מנכ"ל חברת מליסרון, משה רוזנבלום – מנכ"ל קבוצת קניוני עופר, סמדר רינות נימרודי, ד"ר ציפי לנדאו שהגיעה עם הבת יעל, עו"ד רונית סיטון זלקינד ובן זוגה עו"ד עופר צור, דוב קוטלר, בת שבע בובליל שחגגה השבוע יום הולדת 50, רון אבידן – מנכ"ל עופר השקעות שהגיע עם רעייתו לימור גולשטיין, ארנון תורן – מנכ"ל קניוני עזריאלי, ד"ר להבית אקרמן, אבי שומר – מבעלי צומת ספרים שקיבל מחמאות על הפיגורה החדשה, עמוס שפירא ובת זוגתו חלי הלוי,  ירון אשל – מנכ"ל גזית גלוב ישראל, אורן רווח, חי גליס, איילה מולדבסקי, עו"ד ששי גז,  ג. יפית שהגיעה עם חברתה שנשואה למוסד שלווה הסאל,  איתן בר זאב, שמוליק ארבל, אלירן דן, רועי שלזינגר, שוקי בורנשטיין, קארן גילרמן, עדי קייזמן, שמואל עטיה – מבעלי עטיה נכסים, יהודה משי זהב ועוד.

מימין משה רוזנבלום עם אבי לוי ורון אבידן – צילום: אסף לב

 

ימין דוב קוטלר ומשה רוזנבלום – צילום: אסף לב

 

יונה פוגל ורעייתו חני – צילום: אסף לב

 

עדי קייזמן ואסתי גינסבורג – צילום: אסף לב

 

השר איוב קרא עם משה גולברי – צילום: אסף לב

 

עורך דין רונית סיטון זלקינד ועורך דין עופר צור – צילום: אסף לב

 

שמואל וענת ופרנקל – צילום: אסף לב

 

ארנון תורן, חיים חורש ושמאל עטיה – צילום: אסף לב

 

דוקטור להבית אקרמן עם אבי לוי – צילום: אסף לב

 

דוד גולברי עם יהודה משי זהב ויעקב גולברי – צילום: אסף לב

 

דוקטור ציפי לנדאו עם הבת יעל – צילום: אסף לב