כותרות אחרונות
Search

אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח" של דיסני, יבקרו לראשונה בישראל במסגרת אירועי Disney Summer Festival

 

המפיקים ירון פלד (שותף בסולן הפקות ומפיק הפסטיגל) ויוכלמן – אשר הפקות, בשיתוף קבוצת ישראכרט , שמחים להודיע לציבור הרחב, על אירוע קסום לכל המשפחה שיתקיים הקיץ במתחם ה"דרייב אין" בתל אביב (הממוקם בצמוד למרכז הירידים).

פסטיבל הקיץ של דיסני, שיתקיים במהלך אוגוסט, יציע מגוון פעילויות חוויתיות לכל המשפחה סביב סרטי האנימציה האהובים של דיסני – "לשבור את הקרח" עם אנה ואלזה ו"מכוניות", הלהיט העולמי של דיסני ואולפני פיקסאר.

גולת הכותרת של הפסטיבל היא הופעה חיה של הדמויות האהובות מ "לשבור את הקרח" – אנה ואלזה שישתתפו במופע מוסיקלי שבו כל המשפחה תוכל לקחת חלק, ולשיר את שירי הסרט עם תפאורה קסומה שנבנתה בהשראת ממלכת ארנדל. המשפחות יוכלו גם לעסוק בפעילויות יצירה שונות מתוך הסרט, להנות מהזדמנויות צילום ייחודיות ולקחת חלק בפעילויות מגוונות נוספות.

העולם שייבנה בהשראת "מכוניות" יעניק למבקרים חוויה סוחפת וייחודית והזדמנויות לצילום חי עם כוכבי הסרט- המכוניות ספידי מקווין ומטור. במתחם של "מכוניות" יוכלו הילדים להשתתף בסדנת רכב אינטרקטיבית ולקבל אישור הסמכה של מכונאי מורשה של "מכוניות"! המשפחות יוזמנו להתמודד זו מול זו בתחרות החלפת צמיגים, ובנוסף יוכלו להשתתף במגוון משחקים ופעילויות סביב הנושאים השונים של "מכוניות".

disny 2

צילום: שוקה כהן

כל רוכש כרטיס לפסטיבל יוכל לבקר  בחנות הקונספט המרווחת של דיסני, שתוקם במתחם ותציע מגוון מוצרי דיסני, בין השאר: צעצועים, משחקים, פריטי לבוש וציוד חזרה לבית הספר במחירים אטרקטיביים.

במסגרת החסות המרכזית לאירוע תעניק קבוצת ישראכרט הטבה בלעדית ללקוחות החברה: 1+1 ברכישת כרטיסים לאירוע. בנוסף תציע ישראכרט ללקוחותיה כרטיסי Gift cards לרכישת מוצרי דיסני בחנות הקונספט , אשר יעניקו הנחה של 10%.

המפיקים ירון פלד ויוכלמן – אשר הפקות:  "אנו נרגשים להביא לישראל אירוע בידורי כה מיוחד. אנו מאמינים שהקיץ נוכל להציע לילדים ולהורים חוויה קיצית שלמה ואופפת בעולם הקסום של דיסני. אין לנו ספק שאנה, אלזה וספידי מקווין יכבשו הקיץ את לבבות ילדי ישראל."

מרב קליפר פרץ סמנכ"ל השיווק של ישראכרט: "ישראכרט ,כחברה מובילה, שמחה לחבור לחברת דיסני ויחד להביא ללקוחות חוויה משפחתית איכותית וייחודית מתוך הבנת הצורך המרכזי של בילוי משפחתי בחופשת הקיץ. אנו מזמינים את כל המשפחות לבוא וליהנות  מהאירוע ומההטבה האטרקטיבית"

"לשבור את הקרח" של דיסני זכה בשני פרסי אוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר ולפסקול הטוב ביותר שנכתב לקולנוע. בנוסף, זהו סרט האנימציה המצליח ביותר של דיסני בכל הזמנים עם שיא של 1.2 מיליארד דולר במכירות כרטיסים בעולם. הסרט זכה בעוד פרסים רבים, לרבות חמישה פרסי Annie, שני פרסי BAFTA ובפרס גלובוס הזהב.

"מכוניות" שיצא לאקרנים ב-2006, הפך לאחד הסרטים האייקוניים של פיקסאר. שני הסרטים בסדרה מכרו יחדיו כרטיסים בשווי של מיליארד דולר והדמויות המככבות בהם הן המוכרות והפופולריות ביותר בקרב בנים.

הפסטיבל ייערך החל מתאריך 30.7.15 ברציפות עד 31.8.15

שעות הפעילות : ימים ב' , ג' , ד' , ה' ושבת – 9:30 עד 19:30

ימים א' , ו' – 9:30 עד 15:00

מחיר כרטיס לכל אירועי הפסטיבל: 139 ₪

לרכישת כרטיסים: קופת ת"א , *2207  www.2207.co.il

הטבה ייחודית ללקוחות ישראכרט:  1+1 מתנה ברכישת כרטיסים לאירוע (עד 4 כרטיסים ללקוח) פרטים באתר ישראכרט.
כרטיסים מוזלים ניתן יהיה להשיג גם בוועדי העובדים