כותרות אחרונות
Search

אמן תוספות השיער הבינלאומי אופק אהרוני – פתרונות שיער מתקדמים

אמן תוספות השיער הבינלאומי אופק אהרוני – פתרונות שיער מתקדמים

הוא יודע איך להפוך את השיער הדליל שלנו למלא ושופע, מסתיר קרחות במומחיות ואלוף בהתאמת תוספות שיער – למי שרוצה ליהנות ממראה אופניתי ומחמיא. אופק אהרוני ישמח ללמד גם אתכם את סודות תוספות השיער, שהפכו את מספרתו מקור עלייה לרגל, ולהרחיב אודות התרפיה שבשיער.

אופק אהרוני מומחה בעיבוי של שיער דליל, מילוי והארכת כל סוגי השיער ונודע  כנותן הטון בתחום תוספות שיער בריאות.  בזכות הידע והניסיון שצבר  בשלושים שנות  פעילותו, הוא מתמחה בהתאמת סוגי השיער למראה הרצוי ועושה שימוש  בשיטה ההוליוודית הייחודית בחיבור פולימרום (מרכיב טבעי ממנו בנויה השערה) – ללא שימוש בדבק, חום או חומרים כימיים, שהורסים את השיער בטווח  הארוך.

אופק אהרוני – מומחה בינלאומי לתוספות שיער, נחשב לתופעה מהלכת  בסצנת הספרות הישראלית. מי שהחל לעבוד כבר בגיל 15 ולסדר את התסרוקות לשכנות ולחברות של האחיות, הפך לאחר שירותו הצבאי לספר צמרת. הוא השלים לימודים  בלונדון והתמחה במדרשו של מעצב השיער המפורסם וידאל ששון האירופאי. ההצלחה לא סחררה את אהרוני והוא המשיך ללמוד ולהתקדם ולפני עשרים שנה פתח את מספרתו המפורסמת במרכז המסחרי באזורי חן תל אביב.

הופעותיו הטלוויזיוניות של אהרוני הפכו את מספרתו למקור עליה לרגל, וכיום הוא מומחה בהתאמת תוספות שיער לדוגמניות סלבריטאים, גברים המעוניינים במראה שיער מלא ב 360 מעלות ונשים שרוצות לשפר את ההופעה בלי לגרום נזק לשיער, כמו כן מתמחה אהרוני בתוספת שיער לילדים – ביניהם גם כאלו הסובלים מטריכוטילומניה (תלישת שיער), אלוצסיה  (ההתקרחות פתאומית בשיער) או דלילות שיער מסיבות שונות.

ofekh-1

צילום: יח"צ

 

אופק אהרוני פתרונות שיער מתקדמים

מחכה לכם ברח'  אורי צבי גרינברג 25 שכונת אזורי חן תל אביב

טלפון:  03-6990717,

דוא"ל: ofekhair@gmail.com

אתר: http://www.ofekhair.co.il