כותרות אחרונות
Search

אירוע יין וטעימות של לשכת המסחר ישראל- צרפת בשותפות עם Business France – יום שני 6 פברואר 2017 ב 20:30 במסעדת "ביסטרו צרפתי" נחלת בנימין 49, תל אביב

אירוע יין וטעימות של לשכת המסחר ישראל- צרפת בשותפות עם Business France

יום שני 6 פברואר 2017 ב 20:30 במסעדת "ביסטרו צרפתי" נחלת בנימין 49, תל אביב

אירוע יין וטעימות  יתקיים ביום שני 6 פברואר בשותפות עם שגרירות צרפת בישראל וBUSINESS FRANCE  במסגרת שבוע הגסטרונומיה    “So French So Food”

 לשכת המסחר ישראל צרפת מארגנת את אירוע היין והטעימות במסעדת "ביסטרו צרפתי"
בתל אביב בשיתוף עם Business France ושגרירות צרפת בישראל. 

באירוע ישתתפו אישים מובילים ממוסדות ומעולם העסקים ומקבלי החלטות ישראלים וצרפתים.

בתוכנית : הצגת יינות ישראלים על ידי מומחית יינות ישראליים וצרפתיים, טעימות באווירת נטוורקינג ידידותית.

האירוע הוא חלק משבוע הגסטרונומיה הצרפתי  “So French So Food”שיתקיים בין התאריכים 5-10 בפברואר על ידי שגרירות צרפת בישראל ובו שפים מצרפת ושפים ישראליים יבשלו מנות מיוחדות יחדיו במגוון מסעדות ברחבי הארץ וחברות צרפתיות יציגו את מוצריהם השונים בישראל.

נותני החסות לאירוע: יקב אחוזת סרור ויקב BRAVDO, COFACE

להרשמה: Wine Event & Degustation

לשכת המסחר והתעשייה ישראל-צרפת הוא ארגון עצמאי הקיים מאז 1957 בראשותו פרופ’ דניאל רוח.  לשכת המסחר והתעשייה ישראל-צרפת מעניקה מידע שימושי ומארגנת פעילויות במטרה לקדם את המסחר הבילטראלי וההשקעות בין ישראל לצרפת. למטרה זו הלשכה עוסקת בשלוש משימות מרכזיות: סיוע לחברות ישראליות וצרפתיות לבסס קשרים מקצועיים תוך יצירת מסגרת מארגנת לסחר, הענקת מגוון שירותים לחברי הלשכה לקידום ופיתוח פעילותיהם וקידום פעילויות חברי הלשכה אל מול מקבלי החלטות מרכזיים בשתי המדינות.

 

קבוצת COFACE

קבוצת COFACE  הינה מובילה בינלאומית בתחום ביטוחי האשראי כבר יותר מ70 שנה. הקבוצה פועלת בקרבה ללקוחותיה ולה כ-100 סניפים וחברות בת. הקבוצה מעסיקה 4600 עובדים ברחבי העולם במטרה לאבטח את מכירות האשראי של לקוחותיה, ביותר מ200 מדינות בעולם.

http://www.cciif.org/     http://www.coface.co.il

 

יקב אחוזת סרור

 

יקב אחוזת סרור הינו יקב בבעלות ארבעה אנשי עסקים צרפתיים עם אהבה ליין וחקלאי אחד בעל חזון . יין יקב אחוזת סרור זכה במגוון פרסים במהלך שנותיו. הוא נחשב ליין בוטיק ישראלי איכותי .

http://www.domaineseror.com

 

יקב כרמי יוסף

 

בשנת 1999 החליטו פרופסור בן עמי ברבדו עודד שוסיוב חברי הסגל האקדמי של האוניברסיטה העברית בירושלים לממש את הידע הרב שצברו בגידול ענבים וייצור יין, והקימו את יקב כרמי יוסף המייצר את יינות ברבדו.  הכרמים והיקב נמצאים ליד המושבה כרמי יוסף, בשיפולי הרי יהודה בואך ירושלים על אדמת גיר כבדה ועשירה באב .היין מיוצר על פי הידע הרב והניסיון שנצברו על ידי פרופסור ברבדו ופרופסור שוסיוב בטכנולוגיה מתקדמת המבטיחה קבלת יין בעל איכויות גבוהות עם דגש על ארומת הפרי.

http://www.bravdo.co.il/home

בכל שנה, שבוע הקולינריה הצרפתי בישראל מקדם את הגסטרונומיה הצרפתית: שיתוף של טעמים, שיתוף תרבויות ומומחיות בין שפים צרפתים לישראלים, חשיפה של איזור צרפתי, קידום מוצרים צרפתים, טעימות של מאכלים ויינות צרפתים, כיתות אמן, הם הרגעים הגדולים של האירוע זה יוצא דופן מאורגן ע"י שגרירות צרפת והמכון הצרפתי בישראל, BUSINESS FRANCE, הקונסוליה הכללית של צרפת בירושלים והמכון הצרפתי בירושלים. שבוע הקולינריה הצרפתית בישראל יוצא לדרך בפעם החמישית ויתמקד השנה בחבל אלזס במחוז המזרחי “Grand Est” שבירתו שטרסבורג. האירוע ייערך בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום, בערים: תל אביב, חיפה, עכו, טבריה, ירושלים ובאר שבע. 22 שפים וקונדיטור אחד מובילים מצרפת, עטורי כוכבי מישלן ופרסים בינלאומיים יגיעו לישראל וביחד עם שפים מקומיים מ-18 מסעדות וקונדיטוריה אחת, הם יבנו תפריטים צרפתיים מיוחדים ויאפשרו לקהל הרחב לחוות את המטבח הצרפתי, ב-6, 7 ו-8 בפברואר.

פרטים נוספים ותכנית:

באתר: https://www.sofrenchsofood.com/

בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/sofrenchsofood/

טריילר של סו פרנש סו פוד: https://www.facebook.com/sofrenchsofood/