כותרות אחרונות
Search

איזה מראה תבחרי ליום האחרון של השנה ? איך יוצרים מראה סילבסטר, שמתכתב עם המגמות האחרונות ?

 

איזה מראה תבחרי ליום האחרון של השנה?

איך יוצרים מראה סילבסטר, שמתכתב עם המגמות האחרונות  ושיתאים גם לימים שיבואו אחרי הנשיקה. איזה איפור יתאים לרחבת ריקודים מיוזעת, איזה שפתון ישרוד נשיקה עסיסית בחצות ואיזה איפור יתאים למי שאוהבת מראה נוצץ, מראה מסתורי  מראה מעודכן, מראה נוצץ או מראה פאשניסטי? ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות עם ההסברים. צילומים: הילה אלקיים.

 

לפני הכל: איך מכינים את השפתיים לאיפור?

שפתיים בריאות ולא יבשות וסדוקות, הן הרקע המושלם לכל שפתון. עסו את שפתיים בעזרת האצבעות טרום הנחת הליפסטיק, וזאת כדי להמריץ את כלי הדם. ניתן גם לעסות בעזרת מברשת שיניים כדי להסיר תאים מתים. במידה והשפתיים יבשות, יש למרוח  מעט קרם לפני משיחת השפתון.

 

כיצד לזהות שפתון עמיד?

ירין שחף: "שפתון עמיד שורד על השפתיים מינימום 6 שעות. הכוונה לשש שעות של התנהגות טבעית, כולל שתיה ואכילה. חשוב לדעת שלא כל חברת איפור שמבטיחה עמידות גם מקיימת. לעיתים, אין מנוס פשוט מלנסות. כעיקרון, אף שפתון לא יראה בסוף היום כמו שהוא נראה מיד לאחר המריחה. ניתן לבדוק ברשימת המרכיבים עם יש בו שכבת לחות בתוספת  סיליקון, כי אז הסיכוי להשרדותו גדולה יותר."

 

האם אפשר ליצור  שפתון ייחודי ועמיד בשיטת עשי זאת בעצמך?

אם נותרו לכם בבית שפתונים כמעט גמורים (תמיד נשאר קצת בתחתית, ואי אפשר להגיע) מרוקנים את הנותר לתוך כלי שמתאים למיקרוגל ומתיכים למספר שניות. ברגע שהפך לנוזלי ניתן להעבירו לכלי אחר (אפשר לכלי שטוח ואז למשחו בעזרת מברשת). חומר השפתון יתקרר ויתקשה במהירות. ניתן להתיך כמה צבעים, לערבב יחד וליצור גוון חדש ייחודי ומעניין. 

 

למרוח עם מכחול או עם הליפסטיק עצמו? (מריחה או משיחה)

שחף: כל מי שמתקתקת איפור יודעת שמריחה עם מכחול עדיפה בהרבה, מאחר וניתן להגיע בעזרת המכחול לתוצאה מדויקת ואסתטית יותר מבלי לזלוג לשולי השפתיים. בנוסף, "המילוי" נעשה אחיד יותר והמראה הופך אחיד מוקפד ומלא.

איפור ירין שחף. צילום הילה אלקיים

המסתורית: מראה אפלולי מהפנט

 פלטת צבעים כהה, אפלולית, מסתורית ומלאת תשוקה – חמישים גוונים של אפור. איפור: ירין שחף, צילום הילה אלקיים

גבירותי וגבירותי, מהפך! גווני הליפסטיק הקלאסיים של השנים האחרונות: אדום-ורוד-כתום, מפנים את הבמה לטובת פלטת צבעים כהה, אפלולית, מסתורית ומלאת תשוקה.

ירין שחף: "ההשראה העיקרית לקוחה מהסרטים בשחור לבן, של ימי ראשית הקולנוע: ישיבה בצוותא באולם אפל, התלחשויות בקהל, האור הבוקע מן המסך אל תוך האולם החשוך ואיתו צלליות מרצדות״על פני הצופים.

 

איפור ירין שחף. צילום הילה אלקיים

הפאשניסטית: אליינר מעוטר

ירין שחף: איפור גיאומטרי הוא טרנד שיככב ב-2017. המגמה "המנוקדת" מתגברת ופורצת דרך כל פריט אופנתי.  המראה אפשר לעשות שימוש  בכל קשת הגוונים. מותר ואף מומלץ לשלב טונים שונים של צבעים ניגודיים למראה עתידני.

איפור ירין שחף. צילום הילה אלקיים

החוגגת: המראה הנוצץ לפזר אבק כוכבים על רחבת הריקודים

מסיבת ריקודים במועדון, מזמינה לוק שווה ומוקפד כמו גם איפור לילה המחייב סוג של נועזות. אין כמו צלליות ססגוניות עם תוספת מוזהבת למראה זוהר. מנגד חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים, אלה יגרמו לעמידות האיפור גם אחרי מסיבת ריקודים ממושכת

 

לא חייבים לשלוף ארנק
כמו בכל סוף השנה אזרחית, מוצפים השווקים ע"י חברות הקוסמטיקה בקולקציות איפור במהדורות מוגבלות הכוללות: שפתונים,גוונים נוצצים וחושניים  צלליות נוצצות עוד. מצד שני לא חייבים למהר ולהכניס יד לארנק.
הצלליות שנשארו מחג פורים יכולים בהחלט לעשות את העבודה. גם  ערבוב של כמה שפתונים יחדיו יצורמראה זוהר במיוחד.

איפור ירין שחף. צילום הילה אלקיים

המעודכנת

עדכנית ומתוקתקת: מרושל בעיניים מוקפד בשפתיים. איפור ירין שחף, צילום הילה אלקיים

הרעיון באיפור אופנתי עכשווי הוא כזה שלא מתבייש להראות. נקודת המיקוד באופן טבעי הוא בעיניים, מכאן כל האמצעים כשרים. אלא מה, ברגע שאיפור העיניים דומיננטי חייבים "להרגיע" ולהשתמש באותו גוון לשפתיים, אחרת ניתן בקלות ליפול למראה זול או למראה "קרקסי".

הקלאסית: נשיקה אדומה, המראה החושני

איך לגרום לשפתון לשרוד אחרי נשיקה עסיסית . איפור ירין שחף, צילום: הילה אלקיים

כדי ליצור עמידות מקסימאלית לשפתון (שישרוד גם "בוסה" לחה במיוחד), יש למשוח את שפתון ומעליו לפזר פודרה או טאלק עם ספוגית (כדי שיתקבע) ועל זה למרוח שכבת שפתון נוספת. כך הוא ישרוד שעות נוספות. רוצה לנצנץ כל הערב? משחי גלוס על שכבות הליפסטיק ועל צלליות העיניים

 

צילום: הילה אלקיים
איפור: ירין שחף
ע. מאפר: אילנה קוליחנוב
ע. מאפר: יסמין מגן
סטיילינג: גלי גרינפלד דרייר
עיצוב שיער: ליאו בן דוד
דוגמניות: טניה ודניאל ממסוכנות MC2 ומיה מסוכנות Say Talent

מקור תמונות: דף הפייסבוק של ירין שחף ויח"צ