כותרות אחרונות
Search

אחרי כפכפי הפרווה עכשיו הגיע תורם של סנדלי הבלינג בלינג!

אחרי כפכפי הפרווה עכשיו הגיע תורם של סנדלי הבלינג בלינג!

הצצה לעבר חלונות הראווה של חנויות הנעליים הנחשקות, בהחלט יכולות לגרום לכן  לחטוף סחרחורת. מיטב טרנדים מאיימים להשתלט על ארון הנעליים שלנו, אבל קיים סגנון אחד מדוויק ונכון המשאיר אותנו באזור הנוחות המרבית אך מספק לוק זוהר ומגונדר.

נשמע לא מציאותי? קבלי את גרסת הסנדלים המתוכשטים!

מאת: קורין פיזנטי

בדאגה רבה הבטנו על חודשי הקיץ הדביקים והחמים המצפים לנו, כשעל רגלינו כפכפים פרוותיים  הדומים יותר לנעלי בית רכים ומחממים שהשאירו לנו גוצ'י ומיו מיו מעונת הסתיו החולפת.  רגע לפני שחודשי הקיץ הבלתי נסבלים מאיימים להגיע, נדחקים להם כפכפי הפרווה במראה הבלתי מתאמץ, מרושל משהו, בסנדלים מתוכשטים עם אפקט מגונדר להפליא.

כשמדברים על אפקט הווואאאוו בגזרת הנעלים, מתכוונים על התגנדרות מסוג אחר, סנדלים משובצים בחרוזי אובר-סייז ואבנים טובות וצבעוניות, לצד גוונים של מתכות יוקרהכסף וזהב וכל אלה מבטיחים לך להשאיר אותך בנוחות מירבית.  העונה, סנדלים מתוכשטים כבר מזמן הפכו פריט חובה בכל מגירת נעליים מעודכנת לקיץ הנוכחי. הם עושים עבורך את כל העבודה, משתלבים עם כל האוטפיט מתבקש, מהווים אקססוריז מרשים וכובש ועדיין לא מרמזיםעל חוסר נוחות.

הדילמה העיקרית בנעל מתוכשטת ברוב הפעמים הייתה טמונה בנתון הגובה. אף אחד לא ציפה כי את סליידס הפרווה השטוחים והנוחים המעניקים מראה מרושל ובלתי מתאמץ ידחקו סנדלים מאובזרות באבנים בדומה לתכשיט ללא כל פשרה על אזור הנוחות. אך טבעי היה כי סנדלים מתוכשטים ישמרו על אלגנטיות וזוהר מתבקש ויציעו לצד רצועות דקות ואלגנטיות משובצות באבנים עקבים דקיקים וגבוהים. "שאנל" ו"פנדי" פתרו את הדילמה כאשר  הציעו סנדלים שטוחים לגמרי משובצים באבנים ובמראה מתוכשט.

 

משה שהרבני מנכ"ל רשת סכו-עור: "הביקוש לסנדלים מתוכשטים בכל קיץ מותיר אותנו מופתעים כל פעם מחדש בשל הביקוש הקשיח ללא כל קשר לטרנדים העכשויים. אנחנו זיהנו צורך מובהק של נשים צעירות אשר תרות לקראת העונה המתחממת בסנדלים שאינם פוגעים בנוחיותן"………… "עובדה זו הניעה אותנו להשיק את "סכו מוד" קו צעיר ומתוכשט של סנדלים שטוחים בשילוב אבנים, שרשרות ועוד".

מתי ואיך נועלים אותם? 

סנדלי התכשיט משרתים אותנו בכל חלקי היממה, בוקר, צהריים וערב. חשוב לנעול אותם עם האוטפיט שקט ורגוע. לא צעקני ובוודאי לא כזה שאומר הנני כאן!  שמלות, ג'ינס או חצאיות מאובזרים באבנים או בתוספות נוספות ייצרו עומס גדול על המראה הכללי. גם צבעים דומיננטים או לחילופין בוהקים לא יטיבו עם הלוק הסופי.

 

מומלץ בעיקר צבעים חלקים וסולידים. כשכפות הרגליים שלך מאובזרות בסנדלים מתוכשטים קחי בחשבון שהם אלה שימקדו את המבטים.  גם גוונים מיטאליים בוהקים נטולי כל שיבוץ יעשו יופי של לוק מנצח.

לאלה המעדיפות גרסה צנועה יותר של סנדלים, ותעדפנה לוותר על הבלינג בלינג של נצנוץ האבנים וצבעוניותם זוהי בהחלט חלופה נהדרת. סנדל רצועות בגוון כסף או מטאלי בוהק יהיו אופציה נהדרת להופעה אלגנטית משהו.