כותרות אחרונות
Search

אורח הכבוד בכנס Go4Israel יהיה אנטוני ליונג, שר האוצר לשעבר של הונג קונג ומנכ"ל תאגיד הענק Nan Fung Group מסין

 

שר האוצר של הונג-קונג לשעבר, אנטוני ליונג (Antony Leung), המשמש כיום כמנכ"ל קבוצת Nan Fung Group, קונצרן סיני ענק הפועל בתחום הנדל"ן והפיננסים (מדורג בין 10 חברות יזמות הנדל"ן הגדולות באסיה), יהיה אורח הכבוד בכנס Go4Israel 2015 של בית השקעות קוקירמן וקרן קטליסט בת"א.

ליונג כיהן כשר האוצר של הונג קונג בין השנים 2001-2003, וכן כיהן כמנכ"ל ויו"ר הפעילות הסינית של קבוצת Blackstone, חברת השקעות הנדל"ן הגדולה בעולם, עם תיק עולמי של נכסים בשווי 81 מיליארד דולר. כיום מכהן ליונג כיועץ בינלאומי בכיר של פירמה זו וחבר במועצה המייעצת. כמו כן, הוא גם בין המשקיעים בקרן הישראלית-סינית Catalyst CEL, קרן ישראלית-סינית המנוהלת בשותפות על ידי קטליסט הישראלית ו-China Everbright הסינית, מהתאגידים הפיננסים הגדולים בסין. הקרן משקיעה בחברות טכנולוגיה ותעשיה ישראליות.

לליונג ניסיון רב גם בתחום השירותים הפיננסיים. בעברו, שימש במספר תפקידים בכירים בבנקים בינלאומיים גדולים בהונג-קונג, ובין היתר היה יו"ר אסיה של ג'יי.פי מורגן צ'ייס, יו"ר אסיה של בנק Citi ועוד. כמו כן, כיהן כראש ביה"ס לעסקים של אוניברסיטת הארווארד בהונג-קונג.  ליונג הוא אדם עתיר פרסים ועיטורים, כגון: זוכה מדליית "כוכב הזהב של באוהיניה" מטעם ממשלת הונג קונג ומונה לקצין ב"מסדר המצטיינים" של האימפריה הבריטית.

gourop 2

שר האוצר של הונג-קונג לשעבר, אנטוני ליונג (Antony Leung)

ליונג יהיה נואם מרכזי בפאנל Go4China , שיעסוק בתפקידה של סין בזירת העסקים הישראלית והגלובלית, השקעות והזדמנויות. את הפאנל ינחה מנכ"ל בית ההשקעות הישראלי קוקירמן – חגי רביד, שעבר לשבת עם משפחתו בשנגחאי, במסגרת חיזוק  קשרי העסקים עם סין. דוברים נוספים בפאנל הם: שנגיאן פאן Shengyan Fan– מנהלת השקעות ופיתוח של China Everbright Ltd. (CEL) ושותפה מנהלת בקרן Catalyst CEL, Sean Jiang – שותף מייסד ומנכ"ל של בית ההשקעות Yafo Capital משנגחאי, והלל שוסטר – ראש דסק סין בפירמת KPMG סומך חייקין.

כנס Go4Israel, ה-13 במספר, יתקיים ב-26 באוקטובר במלון הילטון ת"א. הכנס, המאורגן על ידי בית השקעות קוקירמן וקרן הפרייבט אקוויטי Catalyst, נחשב לאחד מכנסי העסקים החשובים בישראל, בזכות

הכרה בינלאומית בהשפעתו על עתיד ההשקעות הזרות בישראל ועל השקעות ישראליות וגלובליות ברחבי העולם. מטרת הכנס גיוס השקעות ועידוד שיתופי פעולה בין תאגידים, יזמים ומשקיעים מישראל ומהעולם, בשווקי המערב ובשווקים צומחים. הדגש בכנס על תעשיות ההייטק, מדעי החיים, אנרגיה ירוקה ונדל"ן.

gourop 1

שר האוצר של הונג-קונג לשעבר, אנטוני ליונג (Antony Leung)

 

בין באי כנס Go4Israel מקבלי החלטות בכירים, אנשי עסקים ואישי ציבור מישראל, סין, אירופה וארה"ב. עוד ברשימת הדוברים: נפתלי בנט – שר החינוך, רא"ל (במיל') בני גנץ הרמטכ"ל לשעבר, יאיר שמיר – שר החקלאות לשעבר ושותף מנהל בקרן קטליסט, ג'רי ארנסון – מנהל טכנולוגיות בריאות GE, אקסל קלינובסקי – מנהל בכיר בבורסת לונדון, ד"ר דורי גולד – מנכ"ל משרד החוץ, יוסי ורדי – International Technologies, שנגיאן פאן – מנהלת השקעות ופיתוח China Everbright Ltd. (CEL) ושותפה מנהלת בקרן Catalyst CEL; לוק מולר – מנכ"ל קבוצת OTTO (אוטו) הגרמנית, ד"ר פלורן גרוס – מנהל קרנות ההשקעה של ענקית התרופות Novartis, רוג'ה קוקירמן – כלכלן בכיר, לשעבר מנהל אדמונד דה רוטשילד וכיום נשיא CRIF (ארגון הגג של כל הקהילות היהודיות בצרפת), זיו תירוש – מנכ"ל קבוצת סטוקטון, רוריק חלבי, מייסד ויו"ר בנק Agricapital, אליזבת קוגן, סמנכ"לית בכירה למחקר ופיתוח בחברת טבע, ועוד אנשי עסקים בכירים רבים ומקבלי החלטות.

 

לאתר הכנס לחצו כאן