כותרות אחרונות
Search

אופטימל ירושלים חוגג עשר שנים בקדמת הרפואה האסטטית עם מבצעים חסרי תקדים

המרכז לרפואה אסתטית, אופטימל ירושלים חוגג עשור להיווסדו ועל כן הוכרז על שנה של הנחות, מבצעים וחבילות יופי מפנקות

חגיגות העשור לאופטימל ירושלים נפתחות עם שני מבצעים חסרי תקדים:

  • במיוחד לחורף: הכינו את גופכם לקיץ, עם הסרת שיער בכל הגוף רק 4,999 ₪

  • חבילת יופי: שני מזרקים 'מסטילן פרלן' + שני מזרקים בוטוקס ב- 3,400 ₪

אופטימל ירושלים הינו מרכז לרפואה אסתטית ולכירורגיה פלסטית, בפיקוח רפואי מלא ובמכשור ייחודי, מהמתקדמים בארץ ובעולם, בעל אישור ה- FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי. המרכז, בשיתוף עם כללית אסתטיקה מציע מגוון רחב של טיפולים בתחומי הרפואה המונעת, הרפואה האסתטית ואיכות החיים.  הטיפולים מבוצעים על ידי צוות המומחים של אופטימל ירושלים, רופאים בעלי שם עולמי המנהלים קשר מתמיד עם מומחים מהעולם לצורך שיתופי פעולה אקדמיים והשתלמויות בעתיד הפיתוח הרפואי.

בין השירותים והטיפולים במרכז: הסרת שיער בלייזר, שאיבת שומן, הזרקת בוטוקס, ניתוחי חזה, ניתוחי עפעפיים, מתיחת בטן, ניתוחי אף, ניתוחי גוף, חיטוב גוף, הצרת היקפים, הצערת הפנים, העלמת קמטים, טשטוש פיגמנטציה, העלמת ורידים ברגליים, טיפול בהזעת יתר, איפור קבוע ועוד.

באופטימל ירושלים טיפולים ייחודיים המבוצעים על ידי הרופאים המומחים של המרכז, בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. בין הטיפולים המיוחדים של המרכז: שאיבת שומן בהרדמה מקומית; הזרקת שומן לפנים כחלק מהצערת עור הפנים, והגדלת חזה על ידי מילוי שומן עצמי, שאיבת שומן מאזור אחד בגוף והשתלטו באזור החזה. שני הטיפולים מבוצעים בטכנולוגיה ייחודית לרפואה הפרטית; 'פילינג פנול' (פילינג כימי), מהווה את הטיפול היעיל ביותר לבעיית קמטים, פיגמנטציה, וחטטים בעור הפנים. את הטיפול ד"ר מיכאל שוחט, מהמומחים הבודדים בארץ שמבצעים את הטיפול, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. אופטימל ירושלים הינו המרכז הרפואי היחידי שמבצע את הטיפול בירושלים. כל הניתוחים החודרניים מתבצעים בירושלים, בתנאים הטובים ביותר ובנוחות הגבוהה ביותר.

yonatan 2

ד"ר מיכאל שוחט, מומחה בעל שם עולמי המבצע טיפולים מהמתקדמים בארץ

לאחרונה, רכש מרכז אופטימל ירושלים את טכנולוגיית ההדמיה הווירטואלית המתקדמת בעולם של Crisalix, המאפשרת לראות את תוצאות ה'לפני' ו'אחרי' של הטיפול המבוקש, בצורה המדויקת ביותר והכל ב -3D (תלת מימד) מלא.

אופטימל ירושלים, בשיתוף עם כללית אסתטיקה מציע ללקוחות קופת החולים כללית ומאוחדת הנחות משמעותיות, סבסוד ומחירים מיוחדים על השירותים והטיפולים. במרכז אופטימל ירושלים מציעים סל פתרונות במטרה לשפר את הנראות ואסתטיות המטופל, לשמור על יופיו ובריאותו, על פי הרוח שהתגבשה עם הקמת המרכז על ידי בית החולים הדסה.

אופטימל ירושלים

הגן הטכנולוגי, בניין 1 כניסה ב', קומה 3, מלחה, ירושלים

טלפון: 9179* http://optimal-jer.co.il/