כותרות אחרונות
Search

אולמי "ARCA" – אירוע מושלם על חוף ימה של תל אביב

ARCA

"ARCA" – אירוע מושלם על חוף ימה של תל אביב

אולם האירועים "ARCA" בנמל תל אביב משיק את תפריט הקיץ לשנת 2017 ובר חדש ועדכני לקראת עונת האירועים

בתפריט, מנות עשירות עם השפעות קולינריות מהארץ ומהעולם, תפריטים טבעונים , צמחוניים , ללא גלוטן , ותפריט לחובבי בשר מושבעים

עוד משיקה  "ARCA"  בר מיקסולוגיה חדש מסוגו בעולם האירועים, בראשותו של המיקסולוג – "בן שרידן" .

צילום: אבנר צרפתי

דרור כהן "מנכ"ל ה ARCA: " כיום התפריט באירועים מורכב מקולינריה איכותית ומגוונת, ובהתאמה אישית לכל לקוח ולאורחיו. בר ״המיקסולוגיה ״ הייחודי בארקה משלב קוקטיילים חדשים ומעניינים הנעשים לעיני הקהל בשילוב פירות ירקות ומוצרים טריים בליווי סירופים ייחודים, השילוב של הקוקטיילים לצד אוכל מותאם ואיכותי ,מוביל לאירוע ייחוד ומושלם .כיום ההתייחסות לבר היא בדיוק כמו לאוכל המוקפד המוגש באירועים . מיקסולגים ותיקים לצד שפים ידועים".

צילום: אבנר צרפתי

 

אולם האירועים ארקה נמצא קו ראשון לים, בנמל תל אביב במתחם קיימים שני מוקדים: אזור הדק ואזור המרפסות. הדק משמש כפינת לאונג' רחבת-ידיים, ובה פינות קפה נעימות וקוקטיילים אקזוטיים. המוזיקה הנעימה שמתנגנת ברקע, משתלבת בהרמוניה עם רחש הגלים הנעים. 

 

צילום: אבנר צרפתי

במרפסות יכולים האורחים  ליהנות מבר אלכוהול עשיר, ומאווירה צעירה ותוססת, על רקע שקיעה שצובעת את השמיים בצבעי קוקטייל מרהיבים. המוזיקה מעניקה למקום את האווירה הקסומה, שאופיינית לקצב החיים התל-אביבי, ומכינה את האורחים לקראת השלב שבו ירקדו עד לשעות הקטנות של הלילה.

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

 

ארקה מצוידת ב"מתחם חכם ומודולרי". המאפשר התאמת החלל בהתאם לסוג האירוע, כמות  האורחים וכמובן רצונו של הלקוח, כל זאת זאת בזכות האלמנטים המודולריים והניידים, המאפשרים לשנות את אופי החלל בהתאם לצורכיכם הייחודיים.

 

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

לאתר ARCA לחץ כאן

כתובת : יורדי הסירה 1 תל אביב-חנייה פרטית  בשפע