כותרות אחרונות
Search

"אוטודיפו" תחל במכירת התקן בלוטות' לאפליקציית אנג'י לחיסכון בהוצאות הרכב

שנה לאחר שהושקה בהצלחה עם 100 אלף הורדות בקירוב ופעילות מכירות שהתמקדה רובה ברשת האינטרנט, האפליקציה הישראלית אנג'י (Engie) לזיהוי תקלות ברכב ומעקב אחר הנהיגה תחל להימכר ברשת אוטודיפו, הגדולה בישראל בתחום אבזור הרכב.

חברת הסטארט אפ חתמה על הסכם שיתוף פעולה להפצת הפיתוח באמצעות אלקטרה מוצרי צריכה, שתחל למכור את רכיב ה-Bluetooth של האפליקציה בכל אחד מ-16 סניפי רשת אוטודיפו הפרוסים ברחבי הארץ, שאף תהיה אמונה על ההתקנה שלו.

מירב אגוזי, מנהלת רשת אוטודיפו: "החיבור עם אנג'י הינו טבעי לאור העבודה שאנו מחפשים בכל עת לחדש ולרענן את סל המוצרים ללקוח ומעניקים משנה חשיבות למוצרים שמביאים איתם את בשורת החדשנות הטכנולוגית".

ירדן גרוס, מנכ"ל אנג'י: "אנחנו שמחים לפתוח את שיתוף הפעולה עם רשת אוטודיפו – רשת אביזרי הרכב הגדולה בישראל. הקמנו את אנג'י מתוך תחושת חוסר האונים במוסך והרצון לחסוך בעלויות תחזוקת הרכב, שיתוף פעולה זה נוצר לאור הביקוש הגדול של המשתמשים שלנו ויתרום להנגשת המוצר לכל נהג ונהגת בישראל".

אנג'י, הינה אפליקציה חינמית באנדרואיד, המאפשרת זיהוי תקלות ומעקב אחר הנהיגה על ידי חיבור בין הרכב לסמארטפון ועל פי הערכות החברה השימוש בה חוסך לבעל הרכב חיסכון של עד 35% בממוצע מהוצאות הרכב.

במקרה של תקלה באחת ממערכות הרכב, רכיב האנג'י שממוקם בשקע ייעודי מתחת לדשבורד, ישלח באמצעות בלוטות' התראה מידית אל הסמארטפון, בה יצוינו פרטי התקלה ובמידה ונדרשת התערבות חיצונית של איש מקצוע, תאסוף האפליקציה הצעות מחיר ממוסכים סמוכים למיקום הסמארטפון מתוך רשימה של כ-150 מוסכים שכבר עובדים עם האפליקציה. לאחרונה השיקה החברה מערכת מקוונת לקביעת תורים, המאפשרת למשתמש להזמין תור באמצעות הממשק המובנה באפליקציה בהתאם לזמינות המוסכים בסביבתם.

מחירו של הרכיב בסניפי אוטו דיפו הינו 38 ₪ והוא תומך ברוב רכבי מנוע בנזין משנת 2002 וברכבים עם מנוע דיזל משנת 2004. (ניתן למצוא פירוט על הרכבים הנתמכים בתוך האפליקציה כחלק מתהליך ההרשמה).