כותרות אחרונות
Search

אוהד אזרחי, שמאן עברי ומורה רוחני, בספרו השביעי , רומן הביכורים "קדשה"

על הספר והסופר:

אוהד אזרחי, שמאן עברי ומורה רוחני, בספרו השביעי , רומן הביכורים "קדשה" הראשון מבין טרילוגיה המשכית הנקראת "מונו",

הספר מגולל שני סיפורים מרכזיים במקביל המתקשרים ונרקמים בשזירה האחד בשני, האחד מתאר את השתלשלות האירועים  בתקופת המלך יאשיהו, שהביאו למציאת ספר התורה על ידי הכהן הגדול והמהפכה המונותאיסטית שחיסלה את הקדשות, לצד חזרתן לפעולה בימינו.

הרומן מספר על הקשר בין מיניות, אמונה ואהבה.

הספר משלב בתוכו ידע רוחני מאסכולות שונות, משתמש בשמיניזם, פאגניזם, עבריות ויהדות, מנכיח את סיפורי התנ"ך בזווית ראייה שונה מהאסכולה הנורמטיבית הנחשבת בעולם הדת, מעבר לעלילת הספר ולמילות הריפוי הפזורות בו, הקורא נתקל בידע רוחני רב שמתואר בפשטות ובעומק.

kdesha-3

לצד הסיפור ההיסטורי והמוטיב היהודי, שמזמן עבורנו התבוננות מעמיקה אל תוך רזי המיניות דרך המקרא, אזרחי, מגולל במקביל את  יומן מסעה של האישה החדשה, אותה מגלמת טרה, אישה אמריקאית שמגיעה לישראל בעקבות מותה הפתאומי של אמה. בשבעה של אמה היא פוגשת בבחור ישראלי ובלתי מונוגמי – ששמו יוני (משחק מילים משובח), המשתמש בשמאניזם מיני כדי להוביל אנשים למסעות של גילוי עצמי.

שמאניזם, כפי שאוהד מאפיין אותו הוא "יכולת לנוע במרחבי התודעה, לנוע בין עולמות שונים ולהביא ריפוי, או מסרים מעולם אחד לעולם אחר. השמאניזם המיני, הוא היכולת לקחת אדם למסע עמוק אל עולמות הרוח דרך החוויה המינית", כאשר החוויה מייצרת נתיב להתפתחות הנפש והרוח במרחב בטוח, מכיל ומלמד, על מנת להניע את ההרמוניה הפנימית הטבעית לנו דרך התחברות לכוחות הטבע ובעיקר חיים בריאים ומאוזנים.