כותרות אחרונות
Search

"אובלה" חברת המטבלים והממרחים הבינ"ל של "שטראוס" ו"פפסיקו" נכנסת לשוק האירופאי

"אובלה" חברת המטבלים והממרחים הבינ"ל של "שטראוס" ו"פפסיקו", ממשיכה במסע הצמיחה הבינ"ל' נכנסת לאירופה ומשיקה את מוצריה גם גרמניה 

 "אובלה" חברת המטבלים והממרחים הבינ"ל של "שטראוס" ו"פפסיקו" הפעילה בארה"ב, קנדה, מקסיקו ואוסטרליה, מתחילה לשווק את מוצריה גם באירופה

 

חברת "אובלה", השייכת לזרוע המטבלים והממרחים הבינ"ל של קבוצת "שטראוס" ותאגיד "פפסיקו", מתחילה למכור את מוצרי החומוס שלה במערב אירופה – גרמניה. החברה תמכור חמישה מוצרי חומוס – חומוס קלאסי, חומוס עם עגבניות מיובשות, חומוס עם צנוברים קלויים, חומוס עם שום וחומוס ים תיכוני, כולם באריזות של 175 גרם חומוס.

 

מכירת המוצרים בגרמניה מתאפשרת לאחר רכישת חברת "פלורנטין" ע"י "אובלה" בבמחצית 2016 והתקנת קו ייצור ייעודי ל"אובלה" במפעל הנרכש בהולנד.

צילום: יח"צ

שלי שליט, מנכ"לית חברת סברה – אחראית על פעילות "אובלה" הבינ"ל: "אנו שמחים להמשיך במסע הגלובלי שלנו ולתרגם את אהבתנו לחומוס, כמוצר טעים ,בריא ומחבר, למדינות נוספות. הניסיון המצטבר שלנו, לצד האיכות הבלתי מתפשרת על חומרי הגלם ותהליכי הייצור, הפכו את מוצרי החומוס של סברה ואובלה לנמכרים ביותר ברחבי העולם, ואת זרוע המטבלים והממרחים של שטראוס ופפסיקו לשחקנית הגלובלית המשמעותית ביותר".

 

גדי לסין, מנכ"ל קבוצת שטראוס : "הכניסה למערב אירופה היא עבורנו ציון דרך משמעותי, כחלק מהמסע הגלובלי של הקבוצה בכלל ושל זרוע המטבלים והממרחים בפרט. במהלך השנים, סברה הפכה ליצרנית החומוס הגדולה בעולם והשותפות הייחודית בין פפסיקו ושטראוס מצליחה לייצר ערך של ממש לעשרות מיליוני צרכנים ברחבי העולם. אנו בטוחים שגם במדינות שמכירות את החומוס, החומוס של אובלה יתפוס מקום של כבוד בשולחנות האוכל של צרכנים רבים ויאפשר לנו להמשיך בהתרחבות הגלובלית של החברה".

 

על תחום פעילות הממרחים והמטבלים הבינלאומי של קבוצת שטראוס וחברת פפסיקו:

בפעילות זו הקבוצה מפתחת, מייצרת, מוכרת, מפיצה ומשווקת מטבלים וממרחים באמצעות "סברה" בארה"ב וקנדה, ובאמצעות חברת "אובלה" במקסיקו , באוסטרליה ובניו זילנד. פעילות "סברה" ופעילות "אובלה" מתבצעות, כל אחת, באמצעות מיזם בשליטה משותפת של קבוצת "שטראוס" חברת "פפסיקו".

 

חברת "סברה" היא מנהיגת קטגוריית הממרחים והמטבלים המקוררים בארה"ב ומייצרת את החומוס הנמכר ביותר בארה"ב.  למעשה, במהלך עשר השנים האחרונות סברה היוותה מנוע הצמיחה המרכזי של קטגוריית החומוס בארה"ב. החומוס עטור הפרסים של סברה, המיוצר ביותר מתריסר טעמים שונים, נמכר במגוון אפשרויות קמעונאיות בכל רחבי המדינה.

 

חברת "סברה" מחזיקה בתקנים המובילים לבטיחות, איכות ייצור ואיכות הסביבה והיא מייצרת סדרה של מוצרים נוספים ובהם גוואקמולי, סלסה ויוגורט יווני.

צילום: יח"צ

במפעל החברה בווירג'יניה הוקם "מרכז המצוינות הגלובלי" המהווה מרכז למחקר ופיתוח של מוצרי החברה, ובאמצעותו מקיימת "סברה" קשרי עבודה עם מוסדות אקדמיים, אגודות חקלאיות, שפים ומרכזים מקומיים. על פי  IRI נתח השוק הכספי של "סברה" בכלל קטגוריית המצוננים בארה"ב בתום הרבעון ה-2 של שנת 2017 היה 23.8% (מספר 1 בשוק). נתח השוק הכספי של "סברה" בתחום החומוס בארה"ב עמד על 57.4%. מכירות החברה הסתכמו בשנת 2016 ב- 1.328 מיליארד ₪.

 

חברת "אובלה" נוסדה בשנת- 2011 וגם היא משותפת לקבוצת "שטראוס" ולקבוצת "פפסיקו".  חברת "אובלה" נועדה להרחיב את סיפור ההצלחה של "סברה" במקומות נוספים בעולם ולהפיץ את תרבות החומוס ברחבי הגלובוס. 

 

"אובלה" פועלת באוסטרליה ובמקסיקו ובשתי המדינות הללו היא מובילה את קטגוריית החומוס הלאומית נתח שוק של מוצרי "אובלה" באוסטרליה הוא 38% ונתח השוק של מוצרי אובלה במקסיקו הינו 70%.  

 

ראוי לציון כי גם באוסטרליה וגם במקסיקו נרשמה עליה בהיקף המכירות של החברה ברבעון השני של 2017 שהסתכמו ב 31 מיליון ש"ח (המשקפים עלייה של 58.3% ביחס לשנה קודמת) ובמחצית 2016 הסתכמו המכירות ב 63 מיליון ש"ח לעומת 40 מיליון ש"ח אשתקד (צמיחה של 56.1%). מכירות החברה בשנת  2016 הסתכמו ב-106  מיליון ₪ (עלייה של 29% ביחס לשנה קודמת).