כותרות אחרונות
Search

אדריכלים ומעצבי פנים השתתפו באירוע השקת אולם תצוגה שערכו החברות נוטלי – הנס גרוהה ישראל וטרבלסי קרמיקה

בסוף השבוע האחרון ערכה חברת  טרבלסי קרמיקה בשיתוף חברת נוטלי, יבואנית הנס גרוהה בישראל, ערב משותף לאדריכלים ומעצבי פנים לרגל השקת אולם התצוגה החדש של חברת טרבלסי. עוד חברות שלקחו חלק היו "רב בריח" וכן  יבואנית  "וולוו" שהציגה את רכביה המפוארים  בכניסה לאולם התצוגה.

האורחים המכובדים שהתקבצו בבית הגדי הסמוך לנתיבות התרשמו  מהאולם החדש המטופח ומהמגוון הרחב של המוצרים המוצגים בו. לאחר סיור ראשוני וכיבוד קל זכו המשתתפים להדרכה מקצועית על מגוון מוצרי הנס גרוהה מסמנכ"ל החברה אביב שמאי, כמו גם הדרכות מטעם המשתתפים האחרים.

בסיום ההדרכות התכבדו האורחים בארוחת ערב חגיגית שלאחריה התקיימה הרצאה משעשעת של ענת הכט מומחית לשפת גוף ולפענוח התנהגויות צרכנים בעת תהליך המכירה. האורחים הרבים לא יצאו בידיים ריקות ונהנו מתשורה מכובדת של מותג הנס גרוהה.

לדברי אוהד לוי מנכ"ל הנס גרוהה ישראל: "אני מברך את חברת טרבלסי על התבססותו של אולם התצוגה החדש ושמח על שיתוף הפעולה הנרחב בינינו שגם באמצעותו המותג הנס גרוהה זוכה לחשיפה בפני לקוחות רבים בדרום הארץ"

השתתפו: מוטי טרבלסי מנכ"ל טרבלסי קרמיקה, אביב שמאי סמנכ"ל הנס גרוהה, אבי קמחזי סמנכ"ל  רב בריח, שי קלימי מנהל המכירות של וולוו ועוד רבים וטובים.