כותרות אחרונות
Search

רובין פנג, המנכ"ל והבעלים של חברת Fanvil מסין הגיע לביקור ראשון בישראל כאורח קבוצת "פוקוס טלקום"

אורח מכובד בישראל

רובין פנג, המנכ"ל והבעלים של חברת Fanvil מסין, אחת מהחברות הגדולות והמובילות בעולם של שירותי טלפוניה מבוססי  VOIP – הגיע היום לביקור ראשון בישראל כאורח קבוצת "פוקוס טלקום"

מנכ"ל חברת Fanvil מסין, רובין פנג, הגיע היום לביקור ראשון בישראל כאורח קבוצת "פוקוס טלקום". Fanvil היא יצרנית ומפתחת של שירותי טלפוניה מבוססי VOIP ונחשבת לאחת החברות המובילות והגדולות בעולם בתחום זה.

מטרת הביקור היא להדק את שיתוף הפעולה עם קבוצת "פוקוס טלקום" ולחזק את הקשר עם השוק הישראלי עקב הוספת מוצרים חדשים וטכנולוגיה חדשה. וכן, להגדיל את היקף המכירות בישראל של שירותי הטלפוניה מבוססי IP, שמציעה החברה. במהלך הביקור ייפגש המנכ"ל מסין  עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, כאשר צפויה הכרזה משותפת של שני המנכ"לים (מישראל וסין) על החדרת מוצר חדש של טלפוני וידאו חדשים מבוססי אנדרואיד עם קודן דלת ומצלמת וידאו. אל המנכ"ל מסין תתלווה בביקור בישראל  (17 עד 21 לינואר 2016) סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חברת Fanvil, וונדי זנג, ומנכ"ל קבוצת פוקוס טלקום, מאיר פרידמן.

קבוצת פוקוס טלקום מייצגת את חברת Fanvil  בישראל מזה 6 שנים ומוכרת בכל שנה אלפי יחידות קצה שלה. קבוצת פוקוס טלקום בע"מ, בעלת מוניטין מאז 1995, מספקת מגוון רחב של שירותים ומוצרים עבור תעשיית התקשורת האזרחית והצבאית בישראל. תחומי פעילות החברה הינם: פתרונות טלקום, פתרונות סנכרון, פתרונות VOIP, תקשורת לוויינית, מערכות בקרה ושירותים מקצועיים. קבוצת פוקוס טלקום הינה בעלת יכולות מוכחות וניסיון עשיר באספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ממיטב היצרנים המובילים בעולם.

 

לאתר חברת פוקוס טלקום:  http://www.focus-telecom.co.il/