כותרות אחרונות
Search

רהיטי דורון פותחת סניף דגל במתחם העיצוב ברחוב הלח"י 19 בבני ברק

חברת "רהיטי דורון" פותחת סניף דגל במתחם העיצוב ברחוב הלח"י 19 בבני ברק

 בסניף החדש יוצגו: חדרי ילדים ונוער, ארונות קיר, ארונות הזזה, מחלקה של ארונות אמבטיה תחת המותג batio  ולראשונה יוצגו גם מיטות זוגיות למבוגרים.

 הסניף יפתח על שטח של כ – 500 מ"ר  בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪

 

חברת "רהיטי דורון" פותחת בימים אלה את סניף הדגל שלה בקונספט המשלב את כל הקטגוריות בהן פועלת החברה: חדרי ילדים, חדרי נוער, ארונות קיר, ארונות הזזה וכן המותג batio – המתמחה בארונות אמבטיה מעוצבים לחדרי הרחצה. ולראשונה ישווקו גם מיטות זוגיות למבוגרים.

אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון צילום: אבי בר

הסניף החדש  נפתח ברחוב הלח"י 19 בבני ברק,   בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪ והוא משתרע על שטח של כ- 500 מ"ר והוא

 

הקונספט של סניף הדגל להעניק תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות שמציעה רהיטי דורון לריהוט הבית, במחירים השווים לכל כיס, החל ממיטות לילדים ובני נוער, מגוון ענק של ארונות (כולל ארונות הזזה לכל חדרי הבית), שידות, כוורות, שולחנות עבודה הכוללים מודולריות רבה עם יכולת לשנות צורה ובכך לחסוך מקום ולהתאים לכל חדר, ועד ארונות אמבטיה איכותיים.

צילום: אלעד גוטמן

במסגרת פתיחת סניף הדגל תשיק רהיטי דורון קולקציה חדשה החושפת  תפיסה צבעונית צעירה ורעננה, המדברת בשפה שמשלבת קבוצות צבעים המתקשרים ביניהם ויוצרים הרמוניה צבעונית חדשה ומותאמת.

 

לדברי אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון: "הקונספט העיצובי החדשני של סניף הדגל מציע פתרונות  עיצוב  פונקציונאליים לחללי הבית השונים, תוך שימת דגש על איכות מוצרים בלתי מתפשרת ובטווח מחירים אטרקטיביים ".   

צילום?: אלעד גוטמן

על עיצוב הסניף החדש אחראית רונית טל, המעצבת הראשית של רהיטי דורון, לדבריה: "הייחודיות של הסניף החדש היא בעיצוב הייחודי שמכניס את ההורים, הילדים והנוער אל תוך עולם אחר. מדובר בחלל פתוח שמחולק על ידי מחיצות – קירות אלכסוניים "נופלים", שמסתיימים לפני התקרה ומעניקים תחושה של מעבר לספירה שונה.

כל חדר מהווה השראה שונה ומתהדר בצבעוניות מתאימה : חדר בהשפעת הים, חדר בהשראת עולם הנסיכות, חדר המתהדר בצבעי היער והטבע. לעומתם מוצגים חדרי הנוער המעוצבים בהשפעת הרצון לפאן ובילויים. בכניסה לחנות מוצב קיר אינטראקטיבי עם מקום מיוחד שעוצב בצורת "קפסולות", בהם יוכלו הילדים לשחק, לשבת, להתחבא ולהתחבר לעולמם הפנימי".

צילום: אלעד גוטמן

חלוקת החלל היא לשלושה חללי משנה לפי הריהוט המוצג: במבואה מוצגים בחל צבעוני- חדרי הילדים והנוער מהקולקציה החדשה, בהמשך למבואה נכנסים דרך שער כניסה המכניס לעולם "בוגר" המציג ארונות קיר וארונות הזזה ומשם ישנו מעבר לחלל רחצה, המציג את ארונות האמבטיה של  batio.

 

מתחם חדרי הרחצה batio עוצב אף הוא ברוח צבעי הקולקציה החדשה עם שילוב של צבעי עץ אלון, לבן, אפור, וצהוב רענן.  לדבריה: "המטרה הייתה להקנות לסניף מראה מודרני ולא שגרתי עם שימוש בצבעוניות שתאפיין גם את הקולקציה החדשה של רהיטי דורון."

צילום: אלעד גוטמן

חברת רהיטי דורון הינה מחברות הריהוט הוותיקות בישראל ונוסדה בשנת 1949. רהיטי דורון מעצבת, מייצרת ומשווקת ריהוט המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר. הכוללים בין השאר זמן אספקה מדויק כבר בעת ההזמנה ותעודת אחריות לרהיטים לשלוש שנים! לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקאית בשירות. כל זה תוך התאמה מלאה לצרכן הישראלי ולמאפיינים הייחודים של דירות ובתים בישראל.