כותרות אחרונות
Search

קבוצת פעמית יוצאת במיזם חדש עם מכון אבני ללימודי אמנות ועיצוב

קבוצת פעמית יוצאת במיזם חדש וייחודי בשיתוף פעולה עם מכון אבני ללימודי אמנות ועיצוב

קבוצת פעמית, הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה אקדמאי וייחודי עם מכון אבני ללימודי אמנות ועיצוב. מדובר במיזם חדשני המהווה חלק אינטגרלי מפעילויות הפיתוח של החברה והתרומה לקהילה.

קבוצת פעמית רואה עצמה כאוטוריטה בתחום עולם האירוח בכלל והכלים החד פעמיים. החברה שמה לה למטרה לפתח מוצרים חדשניים המבוססים על מאפייני הצריכה של לקוחותיה, בכדי לתת מענה מקסימאלי ללקוחות בתחום האירוח וההגשה.

peamit 1

בתחרות הגמר זכתה הסטודנטית, שרית מדמון, על פיתוח מגש ארגונומי לנשיאת מזון ושתייה

במסגרת שיתוף הפעולה  הוקם פרויקט חדש לסטודנטים מהחוג לעיצוב תעשייתי,  מדובר בקורס סמסטריאלי לתחרות עיצוב סט כלים. במהלך הקורס הועברה הרצאה של מנכ"ל החברה רמי שר שלום, בה נחשפו הסטודנטים לסקירה הענף, חומרי גלם, שיטות ייצור ושיקולים תפעוליים ושיווקיים. הסטודנטים נדרשו להכין סט בעיצוב חדשני תוך מתן דגש על מקוריות, היתכנות שיווקית וערך מוסף חדשני למשתמש .

במהלך הסמסטר ושלבי הפיתוח לוו הסטודנטים על ידי צוות המכון ובכירים מפעמית.  שיתוף הפעולה נועד לקבל רעיונות חדשניים ויצירתיים לפיתוח מוצרים חדשים ובתוך כך לבחון את האפשרות לייצור המוצרים בפועל.

בתחרות הגמר זכתה הסטודנטית, שרית מדמון, על פיתוח מגש ארגונומי לנשיאת מזון ושתייה עם אחיזה יציבה ונוחות מיטבית של המשתמש.  את הפרס לזוכה העניק מנכ"ל פעמית רמי שר שלום בסך 3,000 ₪.