כותרות אחרונות
Search

מיזם חדש בעולם המשפט בישראל – "נס – ניהול סכסוכים במשפחה"

מיזם חדש בעולם המשפט בישראל – "נס – ניהול סכסוכים במשפחה"

מיזם חדש בעולם המשפט בישראל, העונה לשם "נס – ניהול סכסוכים במשפחה", יציע ללקוחותיו את כל האלטרנטיבות למציאה והתאמת הפתרון הטוב ביותר לבני המשפחה הנמצאים בסכסוך – והכל תחת קורת גג אחד. 

 *****

המיזם החיפאי הוקם מתוך מטרה להעניק ללקוחותיו מעטפת הולמת לנסיבותיו האישיות כאשר השירות ניתן באמצעות  צוות של עורכי דין ומגשרים, מקצועיים ובעלי ניסיון בתחום המעמד האישי בשיתוף פעולה עם מומחים מתחום המקרקעין, רואי חשבון, פסיכולוגים וכיוב'.  ביחד עם הלקוח, יימצא הפתרון לניהול הסכסוך המשפחתי באחת מהדרכים: נקיטת הליך משפטי, גישור או ניהול מו"מ.

עו"ד רויטל להב, מייסדת ושותפה במיזם "נס": "זוגות או משפחות המצויים בסכסוך, בכל תחום, (גירושין, מזונות, משמורת והסדרי ראיה, ירושות, וכיו"ב), מוצאים עצמם מבוהלים ומפוחדים ואינם יודעים למי ולאן לפנות. כבר בשלב הראשוני כאשר מי מהצדדים "מגשש" אודות זכויותיו וחובותיו הם מבינים שרב הנסתר על הגלוי והדרך עלולה להיות ארוכה וקשה". עו"ד להב מוסיפה כי דווקא לאחר כניסתו לתוקף של חוק הסדר ההתדיינות בין בני זוג לפיו טרם נקיטת ההליך המשפטי על הצדדים לפנות בבקשה ליישוב סכסוך, נראה כי חוסר הוודאות בדבר אופן ניהול הסכסוך מתעצם – זו הסיבה שבגללה הקמתי את מיזם נס, המעניק ללקוח כבר בפגישה הראשונה, את המידע הנכון והמקצועי ביותר לקבלת החלטה בדבר אופן ניהול הסכסוך", אומרת עו"ד להב.

 nes-1

לדברי עו"ד יהודית הוכהויזר (שותפה במיזם נס): "נס כשמו כן הוא. נס בתקופה קשה. תקופה בה חייו של אדם "מתפרקים" לנגד עיניו, כאשר הקרובים לו ביותר הופכים באחת לאויביו הגדולים ביותר.
כמי שעוסקת בתחום דיני המשפחה מזה שנים ארוכות ומייצגת בערכאות השונות גברים ונשים כאחד, אני מאמינה כי ניתן לצלוח משברים מבלי לצאת "מפורקים".
בנס אנחנו מאמינים כי התמודדות במשבר בתמיכת אנשי מקצוע ממגוון התחומים המשיקים לסכסוך היא התמודדות מתוך מקום של ידע ובחירה ומאליו ממקום של כח. 
הכח להתמודד. הכח להתחיל בחיים חדשים וטובים יותר".