כותרות אחרונות
Search

לכבוד השבועות מבצע מיוחד במותג ההלבשה התחתונה DORINA

DORINA

לכבוד השבועות מבצע מיוחד במותג ההלבשה התחתונה DORINA

כותונת סאטן שחורה במקום 199.90 ₪ במיוחד לחג ב- 149.90 ₪ .

סט חזייה ותחתון לבן פרחוני במקום 329.90 ₪ לחג – 249.90 ₪

 

 חג השבועות מתקרב ובין ההחלטות לגבי הארוחה החגיגית הנכונה עומדת שאלה נוספת חשובה: מה ללבוש מתחת? יערה נבון, מנכ"ל  DORINA נותנת לך את כל הטיפים להלבשה תחתונה לבנה:

צילום: יח"צ

הבסיס לפיתוי הוא הלבשה תחתונה שמתאימה לך. זוהי נקודת הפתיחה ועקרון בל יעבור אצל רוב מעצבי האופנה המובילים בעולם : לפני הלבשת הדוגמניות בפריטי האופנה הנחשקים – מותאמת להם לפני הכול הלבשה תחתונה מתאימה. לדולצ'ה וגבאנה זכור הציטוט הידוע :" כבוד בסיסי לגוף כולל לפני הכול התאמת חזיית תחרה וסאטן".

טיפים לבחירת הלבשה תחתונה לבנה 

  1. מצאי את הסגנון האישי המחמיא לך והיצמדי אליו, בחרי גזרה שמחמיאה לך ולא את זו שמחמיאה לכוכבת על מסך הקולנוע. זכרי שלא כל גזרה שנראית נפלא על המסך תתאים לך. לכן, בעת הרכישה בחרי רק בפריטים שמחמיאים למבנה הגוף שלך.

 

  1. התאימי לעצמך את המידה הנכונה, תחתונים או חזייה במידה קטנה מידי ילחצו על הגוף באופן שייצור בליטות שיראו בבירור מתחת לבגדים, גם אם הם רפויים.

 

  1. היי גם את "צרפתייה", רכשי סט תואם של תחתונים וחזייה. תתפלאי כמה בעיות יכול לפתור העיקרון הפשוט של רכישת סט תואם, בעיקר בלבישה מתחת לשמלת כלה, שנדרשת לה התאמת צבעים שאינם בולטים. הידעת שנשים צרפתיות לעולם אינן רוכשות פריטי הלבשה תחתונה בודדים שאינם בסט? אפשר כנראה לסמוך על הצרפתיות שהן יודעות מה הן עושות.

צילום: יח"צ

  1. אין יקר מדי! יש כל כך מעט מקרים שבהם את יכולה להצדיק הוצאה כספית גדולה על הלבשה  ממש יקרה, הלבשה תחתונה היא אחד מהם (את חייבת לתת למוצר להתענג על כל סנטימטר מהגוף החשוף שלך!).

 

  1. יצירת סקס אפיל עם תחרה. תחרה יכולה להיות האקססורי הלוהט ביותר שיש. חזייה עם תחרה לאורך הגבול יוצרת פיתוי מתוק, אבל חזיית תחרה מלאה מאפשרת מבט מושלם לעור שלך לקבלת מראה שובב יותר.

צילום: יח"צ

  1. מרגישה קצת מלאה? צרפי לקולקציית הלילה החשוב גם מחטב יוקרתי בעיצוב מוקפד- פריט הקסם בהלבשה תחתונה שעושה את העבודה. בחירת מחטב שמותאם לצרכים האישיים יאסוף אזורים בעייתיים שבהם העור נפול – באופן מחמיא יותר מתחת לבגדים. מומלץ לבחור במחטב איכותי, שמעוצב באופן שתתגאי לפשוט את בגדייך ולהישאר לבושה בו.

  2. אז…באיזה צבעים מומלץ לבחור? הסטייליסטיות תמיד ממליצות על בחירת תחתונים וחזיות בשני צבעים ניטראליים: צבע לבן וצבע גוף- המתאימים ללבישה מתחת לכל בגד, ללא בולטות ונראות מתחת לבגדים. לעומתן, חוקרים מאוניברסיטת רוצ'סטר בניו-יורק ערכו מחקר שכלל כ150 גברים, שנדרשו לדרג בין צבעים שונים והקשר שלהם לראיית אישה שלובשת אותם כמושכת המיוחד.

לכבוד השבועות מבצע מיוחד

כותונת סאטן שחורה– במקום 199.90 ₪ במיוחד לחג ב- 149.90 ₪ .

סט חזייה ותחתון לבן פרחוני במקום 329.90 ₪ לחג – 249.90 ₪

להשיג: בחנויות ההלבשה התחתונה הנבחרות