כותרות אחרונות
Search

חדש מבית "ליימן שליסל": סדרת טבלאות שוקולד פרימיום של מרסי (merci)

חדשות השוקולד- ליימן שליסל משיקה שוקולד פרימיום של מרסי (merci)

ליימן שליסל, מרחיבה את פעילות מותג מרסי (merci) בישראל ובתוך כך מבססת עוד יותר את מעמדה בשוק השוקולד המקומי עם השקת סדרת טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי.

טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי מספקות דרך נהדרת ליהנות מטעמי השוקולד הנהדרים של מרסי המפנקים, המענגים ומתאימים מאד להשתלב בחוויה הביתית והמשפחתית, כמו גם כפינוק אישי וגם כפתרון יוקרתי ומשובח  לאירוח. בכל טבלה של שוקולד מרסי ארוזות 4 טבלאות קטנות ואישיות, כל אחת מהן עטופה בנפרד ויוקרתית מאד בפני עצמה.

merci 1

צילום: אפרת אשל

טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי מוצעות במבחר של 5 טעמים משובחים:

  • שוקולד חלב מעולה

  • שוקולד חלב מעולה עם אגוזי לוז ושקדים

  • שוקולד חלב מעולה ממולא קרם אגוזי לוז

  • שוקולד מריר מעולה 72% מוצקי קקאו

  • שוקולד מריר מעולה במילוי מרציפן

מותג מרסי ידוע ומוכר באיכות הבלתי מתפשרת של מוצריו המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר. בונבוניירות מרסי מובילות את שוק הבונבוניירות בישראל מזה שנים רבות וכעת עם השקת סדרת טבלאות השוקולד פרימיום, צפוי המותג לתפוס מקום משמעותי גם בשוק השוקולד המקומי ולבסס עוד יותר את מעמדה של ליימן שליסל בשוק זה.

מחיר והיכן ניתן להשיג: את טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי, כמו גם את כל מוצרי מותג מרסי, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות. הן מוצעות במחיר של 14.90 ₪  לטבלה. טבלאות השוקולד החדשות של מרסי בעלות כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), בהשגחת רבנות ברלין גרמניה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.