כותרות אחרונות
Search

חברת יזמות הנדל"ן "HAP" חתמה על הסכם חסות ראשית עם מחזיקת גביע המדינה בכדורגל

"HAP"  חתמה על הסכם חסות ראשית עם מחזיקת גביע המדינה בכדורגל

חברת יזמות הנדל"ן האמריקאית "HAP", בבעלות שלושת הישראלים, ניר אמזל, אמיר חסיד וערן פולק, חתמה על הסכם חסות ראשית לקבוצת הכדורגל בני יהודה תל אביב.

 

חברת HAP  חתמה היום על הסכם חסות ראשית עם מחזיקת גביע המדינה בכדורגל, קבוצת בני יהודה תל אביב. ההסכם הינו לעונת הכדורגל 2018/2017 עם אופציה לשנה נוספת. במסגרת הסכם החסות עםHAP  תקבל הקבוצה תמיכה חודשית וסיוע במימון ציוד מקצועי. בנוסף מתכוונת HAP לתמוך ולסייע לקהילה בשכונת התקווה, עם דגש על אוכלוסיית הילדים.

 

אברמוב: "אנחנו גאים לשתף פעולה עם חברה בינלאומית בדמותה של HAP, שתשמש בעונה הקרובה כספונסרית הראשית של המועדון"

אמיר חסיד וברק אברמוב – צילום: יח"צ

במעמד חתימת ההסכם אמר בעלי יזמית הנדל"ן והספונסרית HAP, אמיר חסיד: "אנו ב-HAP התרגשנו לשמוע את החזון של בעלי קבוצת בני יהודה וההנהלה שלה לגבי המעורבות החברתית בחיי הקהילה, השימוש בספורט כמחולל שינוי חברתי בכלל ובבני נוער וילדים בפרט. חזון זה תואם את החזון של HAP כחברה. אנו רואים את השותפות הזאת כשותפות אסטרטגית לשנים רבות קדימה ואנחנו נרגשים להמשיך את המעורבות החברתית של HAP בארץ ובניו יורק ומאחלים הצלחה לקבוצה, לאוהדיה ולכל קהילת בני יהודה HAP ת״א".

 

חברת HAP  היא יזמית נדל"ן אמריקאית, בראשות שלושת הישראלים ניר אמזל, אמיר חסיד וערן פולק. החברה בונה כיום 11 פרויקטים בהיקף כולל של כ-1.5 מיליון רגל רבוע וכ-1,300 יחידות דיור באזורי פריים לוקיישן בניו יורק, ובעיקר באי מנהטן. החברה נותנת חסות גם למחזיקת גביע המדינה בכדורסל לחירשים, לב תל אביב, ולספורטאי האולימפי סרגיי ריכטר.