כותרות אחרונות
Search

הזמרת ריטה תופיע באירוע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש – יום ראשון, 13.11.16, בשעה 19:15 היכל התרבות ת"א

הַכְנִיסִינִי תַּחַת כְּנָפֵךְ

הזמרת ריטה תופיע באירוע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש לבריאות הנפש. ערב ההתרמה מציין את שיא אירועי חודש בריאות הנפש הישראלי ויתקיים בהנחיית צופית גרנט, נשיאת אנוש

יום ראשון, 13.11.16, בשעה 19:15 בהיכל התרבות, תל אביב

ביום ראשון,  13.11.16 בשעה 19:15 יתקיים ערב ההתרמה השנתי לאנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש, בהיכל התרבות בתל אביב. במרכז האירוע, הופעה של הזמרת המרגשת ריטה.  נשיאת אנוש,  צופית גרנט, תנחה את האירוע, שמטרתו גיוס תרומות לפעילות העמותה העומדת בחזית השיקום בתחום בריאות הנפש בארץ. ערב ההתרמה מהווה את שיאו של חודש בריאות הנפש שמובילה עמותת אנוש בישראל מידי שנה.

עמותת אנוש הוקמה ב-1978 במטרה לסייע למתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני משפחותיהם. במהלך השנים פיתחה העמותה שירותי שיקום פורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות. כיום מפעילה אנוש למעלה מ-60 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה כ-700 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים המספקים מענה בתחומי הדיור, התעסוקה, חברה ופנאי ויעוץ למשפחות. בתהליך השיקום מושם דגש על השתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו. התהליך מעוצב כך שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.

rita-1

צילום: גיא כושי ויריב פיין

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית אנוש: "מטרתנו היא לשפר את היכולות התפקודיות הנובעות מהתמודדות עם פגיעה נפשית, על מנת להוביל לרמה אופטימאלית של תפקוד עצמאי בקהילה.

אנו מקווים שתראו לנכון לתמוך בקידום מטרות אלו ועל ידי כך תתרמו משמעותית לקידום ושיפור חייה של האוכלוסייה הגדולה והחשובה של פגועי הנפש בישראל."

לרכישת כרטיסים ולתרומות היכנסו לאתר:

http://enosh.uniqui.co.il/2016/

או התקשרו 054-9299606  עלות כרטיס: בין 195 ש"ח ל-1000 ש"ח
(ניתן לתרום מבלי להגיע למופע, כל תרומה תתקבל בברכה)