כותרות אחרונות
Search

הדור הבא של שואבי האבק האלחוטיים כבר כאן – DYSON V6

חברת DYSON  העולמית משיקה בישראל את ה – Dyson V6 Total clean – עם כוח שאיבה כפול מכל שואב אלחוטי אחר.

DYSON 5

מימין: אדם גארנר מנהל פיתוח עסקי ומנהל אזור המזה"ת ואפריקה dyson העולמית, צבי כהן יבואן ומנכ"ל dyson ישראל – צילום: דוד מוניץ

באירוע לאנשי תקשורת, מובילי דעה ואורחים רבים אחרים, הציגה חברת  Dyson העולמית את הדור הבא של שואבי האבק האלחוטיים. במהלך האירוע, הציגו אדם גארנר מנהל פיתוח עסקי ומנהל אזור המזה"ת ואפריקה dyson העולמית ומאט קלי מהנדס מכני dyson העולמית נציגי החברה שהגיעו במיוחד מאנגליה, את השואב החדש ואת יכולותיו. מנכ"ל חברת DYSON ויבואן רשמי של המותג לישראל מר צבי כהן ציין בפני הבאים את השנים הרבות בהם הוא מייצג בישראל את חברת Dyson ואת ההצלחה הרבה במכירת המוצרים בישראל ואמר:"כל זאת בזכות המוצרים האיכותיים של החברה ובזכות עובדי החברה בישראל הנאמנים והמקצועיים, משלב מכירת המוצר לחנויות ועד שלב מתן השירות. מיד אחר כך קיבלו הנוכחים הסבר מקיף על אופן פעולתו של השואב החדש והתרשמו לטובה מאד מהתוצאות שהוא נתן. אחד הדברים הבולטים בהדגמה שניתנה היה ראש מיוחד שהורכב על השואב האלחוטי החדש שהצליח לשאוב כמות גדולה מאד של לכלוך מרצפה חלקה, פעולה שמרבית שואבי האבק האלחוטיים ואולי גם האחרים, אינם מסוגלים לכך.

Dyson 7

ה-Dyson V6 Total clean הוא שואב האבק האלחוטי החזק ביותר של Dyson עד כה, המתמודד עם כל סוגי האבק והלכלוך. הסינון היעיל של השואב מסיר 99.97% מהחלקיקים, אפילו בגודל של 0.3 מיקרון, תוך לכידת אלרגנים ופליטת אוויר נקי יותר.

Dyson 8DYSON 6

המנוע הדיגיטלי V6 של Dyson מהווה את הליבה של כל שואבי האבק הדיגיטליים החדשים של החברה. המנוע מספק עוצמת שאיבה חזקה יותר מכל שואב מוט אחר ומעוצב בצורה נוחה לשימוש כך שניתן להשתמש בו לבית, לניקוי השטיח, הספה בסלון, הרצפות ואפילו התקרה. ואם לא די בכך, גם המכונית תקבל ניקוי יסודי עם השואב החדש.

 

ג'יימס דייסון, "השקענו מעל 250£ מיליון בפיתוח מנוע, המוגן בפטנט, בתפוקה של עד 110,000 סל"ד. הצלחנו לשמור על עיצוב קומפקטי ולספק יותר עוצמה מכל מכשיר אחר".

DYSON 3

מימין: אדם גארנר מנהל פיתוח עסקי ומנהל אזור המזה"ת ואפריקה dyson העולמית, צבי כהן יבואן ומנכ"ל dyson ישראל – צילום: דוד מוניץ

שואב האבק מגיע עם שני ראשי ניקוי להתמודדות עם כל סוגי הלכלוך:

  1. ראש ניקוי בהנעה ישירה – לעיתים קרובות, כתמים ולכלוך שנשפכו (כגון בוץ בשטיח או פתיתי מאפים שהתפוררו ונפלו, נרמסים אל תוך סיבי השטיח). שואבי אבק רבים אינם מצליחים לשחרר את הלכלוך העיקש ופשוט עוברים על פני השטיח. כך, סיבי השטיח מהווים מקום מסתור לאבק ולכלוך יחד עם 1,000 קרדיות האבק הבית המסתתרות בכל מ"ר בשטיח. לראש הניקוי בהנעה ישירה בדייסון V6, עוצמת מברשת חזקה ב-150%. הוא  מניע את סיבי השטיח יותר מכל מכשיר אלחוטי אחר וכך הוא מתמודד עם לכלוך וכתמים עיקשים.

  2. ראש ניקוי לרצפות (רצפה, פרקט, שטיח)– ראש ניקוי הרצפות של דייסון מורכב מארבעה ערוצים לאיסוף לכלוך אשר יוצרים אטימה מושלמת בין המכשיר והרצפה. כאשר הם פתוחים, ערוצים אלה אוספים לכלוך גדול יותר וכשהם סגורים, זרימת האוויר מתמקדת בהסרת חלקיקי אבק מתוך עומק החריצים. המוט הגמיש מאפשר תנועה של 180 מעלות, כך שניתן להגיע לפתחים וחללים קשים לגישה.

    DYSON 2

    מימין לשמאל: מאט קלי מהנדס מכני dyson העולמית, ליאור ראובן סמנכ"ל מכירות dyson ישראל, אדם גארנר מנהל פיתוח עסקי ומנהל אזור המזה"ת ואפריקה ב- dyson העולמית, צבי כהן יבואן ומנכ"ל dyson ישראל  –  צילום: דוד מוניץ

בנוסף, מסנן מיוחד המורכב בראש השואב החדש,  מגביר את יעילות לכידת האלרגנים ופליטת אוויר נקי יותר.  הסינון של Dyson Total clean מסיר 99.97% מהחלקיקים, אפילו בגודל של 0.3 מיקרון, כגון אלרגנים או עשן.

dy 11

מחירים:

  1. a.       Dyson V6 + – מחיר מומלץ לצרכן 2,390 ₪

  2. b.      Dyson V6 animal pro – מחיר מומלץ לצרכן  – 2,790 ₪

  3. c.       Dyson V6 Total clean – מחיר מומלץ לצרכן – 3,390 ₪

dyson 9 dyson 10

השואבים נמכרים ברשתות שקם אלקטריק, סנסור, מחסני חשמל, א.ל.מ, טרקלין חשמל,  בסט  ביי, ובחנויות חשמל נבחרות.